پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11529
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد:

    روز قدس مظهر وحدت امت اسلامی در حمایت از مظلوم است/اجازه نمی دهیم برای سفره رنگین تر تحت سلطه استکبار باشیم

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد گفت: امام در جهت مقابله با دشمن وحدت در بین جامعه اسلامی را بیان کرد که جدایی میان امت را کاهش دهد و این را هم باید بدانیم که روزر قدس نیز در جهت حمایت از مظلومان مظهر وحدت امت اسلامی است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، شمس الله شریعت نژاد در راهپیمایی روز قدس در بین راهپیمایان و نمازگزاران روز جمعه در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر ضمن تقدیر و تشکر از روزه داران و مردم رامسر که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، گفت:  به واقع باید خرسند بود و به این شکوه حضور افتخار کرد زیرا مردم هوشمند و انقلابی  ما که درک درستی از زمان دارند و در این هوای گرم جهت اجابت خواست بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به منظور همدلی و حمایت از مردم مظلوم قدس و فلسطین که غریب ۷۰ سال درگیر جنگ هستند، نشان دادند که همیشه در صحنه های حساس انقلاب و اسلام در میدان هستند.

    وی افزود: دشمن با رنگ و لعاب و شعارهای حقوق بشر و فریبنده خود را ناجی بشریت می داند و تمام تلاش خود را دارد تا فضای استعماری را توسعه دهد اما ما باید هوشیار باشیم و با بصریت خود این حیله ها را بشناسیم.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در ادامه بیان کرد:استکبار برای ایجاد انفکاک در جامعه اسلامی تمام تلاش را دارد تا موجب اختلاف درونی شود و همبستگی مذاهب مختلف را کاهش دهد تا با این اختلافات در بین مذاهب به هدف اصلی خود یعنی توسعه استعمارگری برسد.

    وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) که همیشه جلوتر از زمان حرکت می کرند، در همان فضا تدابیری اندیشید و رهنمودهایی بیان کرد که در این زمان هم کاربردی هستند.

    وی یکی از اقدامات امام خمینی(ره) در جهت مقابله با دشمن را تعریف وحدت در بین جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: اعتقاد و باور امام بر این بود که رمز پیروزی مسلمانان بر دشمن وحدت است و هفته وحدت را بیان کرد که جدایی میان امت را کاهش دهد و این را هم باید بدانیم که روزر قدس نیز در جهت حمایت از مظلومان مظهر وحدت امت اسلامی است.

    شریعت نژاد تصریح کرد: مردم مسلمان دنیا برای اعلام حمایت ملتی مظلوم که برای حضور استکبار در منطقه طعمه شدند بسیج می شوند و براعت از ظالم می جویند و جبهه وسیعی را در مقابل استکبار جهانی تشکیل می دهند که باید بدانیم که این مسیر جز پیروزی نتیجه ای دیگر ندارد.

    وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین سالها به امید اینکه حاکمان عرب مسلمان به کمک بیایند امید زندگی کردند، اما غافل از اینکه حاکمان نیز آلت دست استکبار و حقوق بگیر آنان هستند.

    وی با بیان اینکه خیانت حاکمان به ظاهر مسلمان بیشترین ظلم را در حق مردم فلسطین داشتند، گفت: حمایت ما از مردم لبنان و مظلوم واقعی بود و امروز آشکار شد و بسیاری از مظلومان امروزه چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است که از ابتکارات و رهنمودهای رهبری و تجربه نیروهای نظامی استفاده کنند و بهرمند شوند.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور ما ناشی از مقابله با کشورهای استکبارستیز است تاکید کرد: مردم ما که هزاران شهید و جانباز فدا کردند هرگز اجازه نمی دهند که فقط برای اینکه سفره رنگین تری داشته باشیم تحت سلطه استکبار باشیم و همیشه ایستادگی خواهند کرد.

    وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم و چیزی را که به وحدت ما خدشه وارد می شود حذف کنیم گفت: بزرگترین سرمایه مردم اعتماد است و حضور مردم در صحنه ها به معنی این نیست که مردم از عملکرد همه مسئولان راضی هستند و کسانی که به ناحق دست در خزانه می کنند و باعث سلب شدن اعتماد مردم می شوند به واقع خیانت می کنند و دشمن این انقلاب و مردم هستند.

    شمس الله شریعت نژاد در پایان با بیان اینکه چشم دنبا به ایران اسلامی است، گفت: اشد مجازات برای افرادی که از بیت المال استفاده می کنند باید درنظر گرفته شود زیرا شرایط کشور شرایط خاص است و مردم به صداقت و سلامت رای دادند و برای ارتقا سلامت و حذف فساد اقتصادی باید جدیت داشته باشیم و از ورود قاچاق کالا که موجب تعطیلی کارخانه های بسیاری شده گرفته شود.

    برچسب ها :