پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23868
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ مرداد, ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > خبر برگزیده > سیاسی
  •   

    معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران عنوان کرد؛

    برخورد با هرگونه سوگیری عوامل اصلی برپایی انتخابات

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت با هرگونه سوگیری فرمانداران و بخشداران به عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات برخورد می کند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از مهر، روح الله سلگی صبح دوشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان با تاکید بر سیاست محوری دولت در برگزاری سالم و باشکوه انتخابات امسال گفت: دولت با هرگونه سوگیری انتخاباتی فرمانداران و بخشداران به عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه انتخابات پروژه محوری دولت در روند تحکیم مردم سالاری دینی است، با هشدار در مورد ایجاد هرگونه خلل در روند سلامت انتخابات خاطر نشان کرد: صیانت از آرای عمومی و افزایش اعتماد مردم به دولت مسئولیت کلیدی دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.

    رئیس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: هرگونه سوگیری انتخاباتی از سوی بخشداران و فرمانداران می‌تواند به روند برگزاری سالم انتخابات خدشه وارد کند که سخت با این موارد برخورد خواهیم کرد.

    این مسئول انتخابات را متعلق به مردم دانست و اظهار کرد: انتخابات تجلی پیوند آرمانی مردم با دولت و آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی است.

    سلگی همچنین با تاکید بر توجه فرمانداران به تقویت انگاره‌های فرهنگی بویژه در آستانه اربعین حسینی افزود: با هماهنگی دستگاه‌ها فرهنگی و فرمانداران همایش بزرگ عفاف زینبی در سواحل و تفرجگاه‌های مازندران برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله جهاد تبیین با هدف دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با شبهه افکنی معاندان نظام اسلامی افزود: در هفته دولت باید با هماهنگی فرمانداران نهضت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در کوی و برزن استان راه اندازی شود.

    معاون استاندار با تشریح بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم که در دل تحریم‌های ظالمانه استکبار و هجمه بی سابقه معاندان صورت گرفت خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در اوج تحریم‌ها با شکستن انحصار و تعامل هوشمندانه با سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی کشور را از گروگان گیری ۸ ساله استکبار و دنباله‌های آن نجات داد.

    این مسئول استانی یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم بر پایه آرمان‌های انقلابی دیوار حائل بین ملت و دولتمردان را برداشت.

    وی گفت: برخی جریان‌های سیاسی در داخل با هماهنگی بوق‌های تبلیغاتی دشمنان بیرونی انقلاب بی محابا دستاوردهای درخشان دولت را مورد هجمه قرار می‌دهند.

    معاون استاندار مازندران افزود: ارتقای کارآمدی حکومت دینی رسالت سترگ مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

    وی ترویج فرهنگ دینی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان را مسئولیت مهم فرمانداران دانست و افزود: پرچم فرهنگی استان باید در دست جریان انقلابی باشد