پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4803
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ خرداد, ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    سرهنگ جعفری در مراسم صبحگاه مشترک رامسر:

    آزاد سازی خرمشهر مظهر استقامت نیروها و نصرت الهی بود/ نگاه ویژه به درون و اقتصاد مقاومتی راه پیروزی در عرصه اقتصادی است

    فرمانده سپاه رامسر گفت: امروز باید نگاه به درون داشته باشیم و با تولید داخلی و نگاه ویژه به اقتصاد مقاومت بتوانیم در عرصه ای اقتصادی نیز موفق و سربلند باشیم.

    به گزارش نیمه پر، سرهنگ جعفری در صبحگاه مشترک گرامیداشت سوم خرداد در سپاه رامسر ضمن گرامی داشت یاد خاطره شهدا و امام شهدا گفت: همه ما مدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را در کف دست گرفتند و ایثار فداکاری را از خود نشان دادند که مظهر این رشادت ها در حماسه آزاد سازی خرمشهر نمایان شد و مشخص شد که استقامت و ایثار نصرت الهی را هم به همراه دارد.

    وی افزود: امروز وظیفه همه ما انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و استقامت به نسل جوان است تا بدین وسیله نسل جوان را به خودباوری برسانیم.

    وی اظهار داشت: شرایط جنگ از سخت به نرم تبدیل شده است و نباید بگذاریم که تبلیغات فریبنده کشورهای استکباری جوانان را ناامید کند و در همین راستا می بایست با انتقال روحیه خود اتکایی و خود باوری نیروی انسانی عظیم جوان در کشور را با تسهیل شرایط کار و تولید در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی هدایت کنیم.

    فرمانده سپاه رامسر خاطر نشان کرد: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و شهدایی که همچنان در این راه اسلام به شهادت می رسند با تکیه بر ارزش ها و با تبعیت از ولایت فقیه مسیر حق را طی کردند و باید باور داشته باشیم که این مسیر راه حق و راه پیروزی است.

    وی با تاکید بر انتقال فعل خوستن و ما می توانیم در جامعه بیان داشت: ما بعد از انقلاب اسلامی و وبویژه در سال های اخیر پیشرفت هایی شگرفی را در علوم و صنایع مختلف داشتیم که همه اینها را مرهون خون شهدا، جانبازان و رزمندگان هستیم.

    وی در پایان گفت:امروز باید نگاه به درون داشته باشیم و با تولید داخلی و نگاه ویژه به اقتصاد مقاومت بتوانیم در عرصه ای اقتصادی نیز موفق و سربلند باشیم.

    امام جمعه رامسر  نیز در ادامه مراسم گفت: فتح خرمشهربرتری نیروی ایمان و حماسه ماندگار دوران دفاع مقدس بود.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: شهدای ما با جانفشانی نگذاشتند یک وجب از خاک میهن در تصرف دشمن در آید و از دین اسلام و آرمان های ناب انقلاب دفاع نمودند.

    وی اظهار داشت: فتح خرمشهر آنقدر حماسه عظیمی بود که موازنه جنگ را به نفع کشور ما تغییرداد.

    وی در پایان گفت: باید یاد و خاطره شهدا و راه آنها ادامه داده شود و ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل های آینده تبیین شود.

    در پایان مراسم نیز از دوتن از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس نیز به پاس قدردانی از زحمت ها و صبر و استقامتشان تقدیر به عمل آمد.

    IMG_5123 IMG_5127 IMG_5129 IMG_5134 IMG_5150 IMG_5157