پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Monday 29 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4655
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر اعلام کرد:

    کشف و انهدام یک شبکه بزرگ هرمی در رامسر/ منافع شهر نباید برای عده ای خاص باشد

    فرماندا رامسر از کشف یک شبکه بزرگ هرمی که زیر مجموعه شرکت کیونت بوده در هفته گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش نیمه پر، حسین سروری در اولین نشست خبری خود در سال جاری با خبرنگاران رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و نقش مهم رسانه ها در این خصوص، بایستی فضایی توام با آرامش برجامعه حاکم شود تا مردم با خیالی راحت در این انتخابات شرکت کنند.

    وی افزود: انتظار می رود تا رسانه ها با نگاهی تیزبین و نقادانه وقایع را رصد کرده و در کنار نقد کاستی ها، با همدلی و همزبانی خدمات انجام شده را نیز منعکس و کار حرفه ای مبتنی بر اخلاق حرفه ای انجام دهند.

    وی اظهار داشت: تمام تلاشمان در مجموعه فرمانداری این است تا با خدمت به مردم و ایجاد فرصت های شغلی کسب و کار جوانان شهرستان را وارد عرصه کار کنیم و از این رو موجب توسعه هر چه بیشتر رامسر باشیم.

    وی بعد از سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف شهری و روستایی به موضوع تکمیل باند فرودگاه پرداخت و تصریح کرد: در رابطه با پروژه فرودگاه به واقع زمان زیادی گذاشته شد و تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم موانع را رفع کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و در حال حاضر هم خط انتقال لوله گاز هم که یکی از موارد حساس بود تست نهایی آن انجام شد.

    فرماندار رامسر اضافه کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تصویب شد و در اختیار شرکت فرودگاه قرار گرفته که برای هزینه های خرید مسکن شهرک باغ ملی روبروی باند و خرید بخشی از زمین ها و ویلاهای مجتمع فدک هم صرف می شود.

    وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موانع جدی تکمیل باند فرودگاه رامسر بخشی از زمین و ویلاهای مجتمع فرهنگی فدک است و حدود ۱۴ هزار متر مربع مساحت دارد که در حریم باند قرار دارد که قرار بر این شده که با معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست و جلسه ای داشته باشیم تا بتوانیم با همدلی و همکاری آن عزیزان این مشکل را نیر رفع نماییم.

    وی با اعلام خبر آماده شدن ۲۳۰۰ متر از ۲۷۰۰ متر سول باند فرودگاه رامسر بیان داشت: انتظار ما این است که همه نهادهای مرتبط با پروژه طرح توسعه فرودگاه رامسر نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم این مهم را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم و تقدیم مردم عزیز منطقه کنیم.

    عالی ترین نماینده دولت در شهرستان رامسر با اظهار گلایه از روند توسعه و ساماندهی باغ ۳۳ هکتاری رامسر توسط شهرداری تاکید کرد: انتظار می رود که شهرداری رامسر نسبت به این باغ حساسیت بیشتری داشته باشد زیرا باغ ۳۳ هکتاری در قلب شهر زیبای رامسر قرار دارد و مانند نگینی در بهترین نقطه شهر می درخشد که نیازمند ساماندهی و توسعه است.

    وی اعلام داشت: علاوه بر اعتبارات شورای شهر ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل تملک دارایی ها برای ساماندهی و توسعه این باغ اختصاص پیدا کرده است.

    وی با اشاره به اینکه نباید منافع شهر برای عده ای خاص باشد گفت: در رامسر باید ساخت سازه های خصوصی به حداقل برسد و سازه های عمومی برای رفاه حال مردم می بایست ایجاد شود.

    حسین سروری در جواب سوال خبرنگار سایت نیمه پر مبنی بر سرانجام جلسات و کارگروه های تدوین سند توسعه به کجا رسید و در چه مرحله ای این سند قرار دارد ؟گفت: تلاش های زیادی برای تدوین سند توسعه انجام شد  و نخبگان، جوانان و صاحبنظران رامسری در تدوین این سند به  ما کمک زیادی کردند.

    وی اضافه کرد: هدف ما این بود که با استفاده از نخبگان، کارشناسان و جوانان رامسری این سند توسعه را تدوین کنیم تا نگاه توسعه شهری به جامعه نیز انتقال داده شود.

    وی بیان کرد: البته کار تدوین سند تعطیل نشده است و جمع بندی جلسات کارگروه ها تدوین شده و در جلسه ای با حضور نخبگان رامسر مطرح و ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

    فرماندار رامسر افق و اولویت پیشرفت رامسر را در دو بخش محور گردشگری دریایی و گردشگری سلامت دانست و اظهار داشت: در زمینه کردشکری سلامت یکی از سرمایه گذاران پیشنهاد شهر گردشگری سلامت را داده که پس از کارشناسی این امر در مورد آن تصمیم  گرفته خواهد شد و در زمینه گردشگری دریایی نیز  احداث اسکله دو منظوره تفریحی و تجاری هم در نظر گرفته شده که توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی  پیگیری شده و پس از ارائه طرح توسط سرمایه گذار و تایید آن شروع به کار خواهد کرد.

    وی از احیای شهر الکترونیک رامسر نیز خبر داد و گفت: بخش خصوصی تنها راه ممکن برای رسیدن به شهری آباد است و البته تامین امنیت سرمایه گذار و تضمین های کافی برای بازگشت سرمایه بسیار مهم است.

    وی در زمینه امنیت شهرستان نیز بیان کرد: با تدابیر مسئولین امنیتی شهر و اعضای شورای تامین شهرستان و تلاش دستگاه های امنیتی در حاضر وضعیت خوبی را داریم و رامسر جز امن ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود.

    وی افزود: در مدتی سرقت سیم ها و کابل های برق را توسط سارقان داشتیم که با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه که وارد عمل شدند و با بهره گیری از نیروهای مردمی بسیج موفق شدیم سارقان کابل های برق را نیز دستگیر کنیم.

    سروری تصریح کرد: طرح ساماندهی ویلاها باید اقدام شود  زیرا اجاره برخی از این ویلاها باعث بروز ناهنجاری ها و جایگاه خوبی برای مستقر شدن باند های تبهکار که از استان های دیگر می آیند شده است که در حال پییگری و رفع این معضل و مشکل هستیم.

    وی همچنین از کشف و دستگیری یک باند هرمی بزرگ در رامسر خبر داد و گفت: خوشبختانه با دقت  و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج)و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این شبکه بزرگ کشف و عوامل اصلی آن دستگیر شدند.

    وی بیان داشت: متاسفانه محل استقرار آنها در ویلاهای استیجاری شهر رامسر بوده که بطور موقت اجاره نموده بودند.

    فرماندار رامسر گفت: بعداز رصد و کارهای اطلاعاتی  این شبکه که اعضای آن از استان های مختلف کشور بودند، دستگیر شدند.

    وی اظهار داشت:متاسفانه سودجویان با سوء استفاده از جوانان ، وعده های پوشالی کسب درآمدهای زیاد و بدون دردسر این شبکه ها را جهت پرکردن جیب خود تشکیل داده اند.

    وی افزود: باید به خانواده های محترم هشدار داد تا مراقب ارتباطات و رفتارهای فرزندران خود باشند تا مبادا گول سودجویان را بخورند.

    وی در پایان تاکید کرد: خانواده ها به دقت مراقبت نمایند تا جوانانشان در دام این شبکه ها گرفتار نشوند ودر این زمینه حساسیت ویژه داشته باشند.