پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4623
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه کربلای مازندارن در یادواره شهدا منطقه نارنج بن رامسر:

    استقامت در راه خدا فقط با در کنار ولایت بودن ارزش پیدا می کند

    فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: استقامت و مقاومت در میدان های کارزار فقط و فقط در کنار ولایت بودن ارزش پیدا می کند و اگر کسی هزاران سال عبادت کند و روزه بگیرد و سختی های در راه دین را تحمل کند اما در راه ولایت نباشد هیچ ارزشی برایش ندارد.

    به گزارش نیمه پر سردار محمد حسین بابایی در یادواره شهدای منطقه نارنج بن رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) بانویی بی نظیر در جهان است که با ویژگی هایی همچون سخنوری، فقاهت، مجاهدت، شجاعت و استقامت مثال زدنی تبدیل به الگویی برای همه ما مسلمانان و شیعیان جهان شده است.

    وی افزود: حضرت زینب (س) اسوه مردان و زنان ظلم ستیز، یاور مظلوم و مجاهدانی است که می خواهند زندگانی مورد رضایت خدا را داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند.

    وی اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در راه دین و خدا بالاترین مقام را دریافت کردند و اگر ما به دیدار خانواده شهدا می رویم نباید به آنها تسلیت بگوییم بلکه باید به آنها درود بفرستیم که چنین فرزندی را تربیت کرده اند و در راه خدا تقدیم نموده اند.

    فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در ادامه بیان داشت: برکت خون شهدا دامنه گسترشش در کشور ما و منطقه و حتی جهان فراگیر شده است و امروز عزت، امینت و دین خودمان را مدیون جانفشانی ها و ایثار های مثال زدنی آن عزیزان هستیم.

    وی تصریح کرد: در قبل از انقلاب رسالت اصلی و مسولیت خاندان پهلوی از بین بردن ریشه های دین و اخلاق در بین نسل جوان بود اما انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زنده شدن اخلاق و ایثار و همه خوبی ها در جوانان را به همراه داشت و هنوز هم می بینیم که این خوبی ها و مجاهدت ها در بین جوانان امروز ما هم وجود دارد.

    وی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان قسم خورده دین و نظام ما همه عرصه های خودشان را در خطر دیدند و به همین خاطر تمام تلاششان را می کنند تا این انقلاب و این تفکر ناب را از بین ببرند که این فکر و خیال خود را بع گور خواهند برد.

    سردار بابایی با بیان اینکه دشمنان ما حتی تحمل دو تا سه شبکه بین المللی و ماهواره ای ما را ندارند و آنها را تحریم می کنند گفت: همین دشمن که اینکار را می کند بیش از هزار شبکه را برای ما و جوانان ما به صورت رایگان در اختیار قرار داده که در این بین بیش از ۳۰۰ شبکه ان فارسی زبان هستند پس ما باید هوشیار باشیم و با آگاهی خود مقابله بکنیم.

    وی اظهار داشت: دشمن امروز می خواهد با ترویج فساد و بی اخلاقی در جامعه امسیر انقلاب اسلامی را مورد انحراف قرار دهد که راه مقابله با آن هم داشتن عفت و حفظ حجاب است.

    وی اقدامات گسترده دشمنان ما از اول انقلاب تا به اکنون را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خودش نمی کشد و باید بدانیم همان دشمنی که یک روز جنگ مسلحانه را بر کشور ما تحمیل کرده بود امروز با فساد و ترویج آن، با جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی و حتی علمی و… وارد صحنه کارزار می شود و در این بین ما نیز بایستی استقامت کنیم و دین خود را حفظ کنیم.

    فرماندهی سپاه کربلا استان مازندران گفت: امروز شرایط همان شرایط است و دنیای استکبار و در راس آن آمریکای صهیونیست ما را به بین دو وضعیت قرار داده است و آن این است که بایستیم آقایی کنیم و عزتمند باشیم و یا ذلت را بپذیریم که راهکار را هم خدا به رسول اسلام فرموده است که باید استقادمت کرد و همه مردم هم باید استقامت کنند تا پیروز و رستگار شوند.

    وی با اشاره به اینکه امروز به هر عزتی رسیدیم مرهون استقامت و مقاومت مردم، علما و مجاهدان بوده است گفت: استقامت و مقاومت در میدان های کارزار فقط و فقط در کنار ولایت بودن ارزش پیدا می کند و اگر کسی هزاران سال عبادت کند و روزه بگیرد و سختی های در راه دین را تحمل کند اما در راه ولایت نباشد هیچ ارزشی برایش ندارد.

    وی در رابطه با جنگ اقتصادی ضمن اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: امروز باید در جنگ اقتصادی که دشمن برای ما به راه انداخنه است بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای بهبود وضعیت اقتصادی باید کمک کنیم و این کمک همان جهاد در راه خدا است.

    سردار محمد بابایی اظهار داشت: امسال بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است که امیدواریم با همدلی و همزبانی چالش های مورد اشاره رهبری را در سخنرانی اول فروردین امسال در مشهد را رفع و به فرصت تبدیل کنیم.

    وی تصریح کرد: البته رهبر انقلاب به دولتمردان تذکراتی را هم دادند که امیدواریم که دولتمردان هم این اشکالات را رفع کنند تا با همدلی و همزبانی این مسیر را طی کنیم.

    وی افزود: اشاره رهبری به وجود فرصت نیروی انسانی کارآمد و عمدتا جوان بسیار حائز اهمیت است و ما باید با مورد توجه قرار دادن این فرصت تحریم ها را دور بزنیم و همانند همیشه موفق و پیروز باشیم.

    IMG_2716 IMG_2724 IMG_2731 IMG_2738 IMG_2751 IMG_2757 IMG_2764 IMG_2778 IMG_2791 IMG_2798 IMG_2816 IMG_2832 IMG_2836