پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4428
  • تعداد نظرات : ۱ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ فروردین, ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    توسط نیروی انتظامی رامسر انجام گرفت:

    کشف ۵ کیلو تریاک در زیر اگزوز یک پراید در رامسر

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۵ کیلو تریاک از زیر اگزوز یک ماشین در رامسر خبر داد.

    به گزارش نیمه پر، سرهنگ عزیزا… قربانی با اعلام این مطلب گفت: نیروی انتظامی شهرستان رامسر به یک ماشین پراید غیر بومی در سطح شهر رامسر مشکوک شد و اقدام به بازدید از آن کرد که موفق شد ۵ کیلو تریاک که به شکل ماهرانه ای در زیر اگزوز آن جا سازی شده بود کشف و ضبط نماید.

    وی گفت: این افراد در پوشش خانوادگی اقدام به کار کرده بودند.

     وی گفت: در روزهای گذشته ۷ کیلوگرم مواد مخدر در سطح این شهرستان کشف شد که معمولا از افراد غیر بومی بوده است.

    انتشار یافته: ۱
    1. این خبر رو اطلاع رسانی کنیدذ لطفا
      آقای رئیس:

      رامسر را بفروشید تا برود

      در روزهای اخیر با بر ملا شدن قصد جالب توجه شورای شهر رامسر در زمینه فروش مزایده زمین لیدو رامسر ،اعضای شورای شهر رامسر به تلاطم افتادند و با موضع گیری های خود سعی در توجیه این کار دارند.

      هر چند اخبار ،یادداشت های تحلیلی و انتقاد شهروندان رامسر در شماره جدید هفته نامه موج شمال چاپ خواهد شد ولی لازم دانستم مطلبی بر مصاحبه اخیر رئیس شورای اسلامی شهر رامسر نوشته باشم.

      گرچه تصمیم فروش زمین لیدو در زمان شورای دوره دوم و سوم با مقاومت های مردمی ناکام ماند ولی گویا شورای متخصص دوره چهارم شهر رامسر تصمیم قاطع خود را برای فروش این زمین گرفته و پیشتر ، لیدو را به شرکت پدیده مشهد پیشنهاد داده که خوشبختانه مطالب انتقادی پژواک رامسر در خصوص این واگذاری همزمان با پلمپ دفاتر پدیده در سطح کشور توسط قوه قضاییه همراه بود و شورای شهر مجبور شد زمانی دیگر آن را مخفیانه !!! به مزایده می گذارد.

      رئیس شورای شهر رامسر در توجیه این مزایده عنوان نموده که از قبَل فروش این زمین کارخانه زباله و کارخانه شن و ماسه احداث خواهد کرد.

      طبق متن مزایده شرکت برنده مزایده لیدو بایستی ۲ سال بعد از برنده شدن نسبت به تسویه مبلغ آن اقدام نماید و این درحالی است که اکنون در میانه راه عمر شورای دوره چهارم است هستیم ، یعنی از امروز شورای شهر رامسر برای شورای دوره پنجم در حال تعیین تکلیف است.

      همانطوری که شورای شهر دوره چهارم برخی از مصوبات شوراهای گذشته را انجام نداده چه تضمینی وجود دارد شوراهای دوره آینده نسبت به این طرح پیگیر و نسبت به انجام آن علاقه مند باشد.

      به نظر می رسد شورای شهر رامسر با توجه به اینکه فکر سرمایه گذاری ندارد و علاقه ای هم ندارد تا با الگو گیری از دیگر شهر ها نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام نماید تقریبا تا کنون هیچ اقدامی جهت جذب سرمایه داران کلان نداشته و تنها فکر تراوشیده ۶ نفره شورا فروش زمین لیدو است.

      بنابر این پیشنهاد می گردد زمین توسکا نیز مکان مناسبی برای فروش است تا از قِبَل آن به کارهای عمرانی بزرگ پرداخته شود ،پلاژ ساحل طلایی نیز مناسب فروش است تا کارخانه تولیدی راه اندازی شود و…

      اصلا رامسر را بفروشیم برود تا خیال همگان راحت شود.

      ولی باید پرسید چرا اعضای شورای شهر دوره چهارم رامسر به آسانی تمایل دارند منابع بکر و زیبای رامسر را بفروشند و وعده سر خرمن به مردم بدهند؟

      ادامه مطلب در شماره جدید هفته نامه موج شمال