پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Sunday 5 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3751
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ بهمن, ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    سرپرست هیات ورزش همگانی رامسر گفت:

    رامسر می تواند به قطب ورزش همگانی شمال کشور تبدیل شود

    در راستای هماهنگی بیشتر و تدوین برنامه یک جامع، نشست مشترک بانوان و مربیان آمادگی جسمانی ، ایروبیک و یوگا با هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر صبح امروز در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزارشد.

    به گزارش نیمه پر، سرپرست هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر گفت: باتوجه به زیرشاخه های مختلف  این هیات و ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی شهرستان رامسر در حوزه گردشگری ،اکو توریست و گردشگری سلامت می توان رامسر را به قطب ورزش همگانی مازندران تبدیل نمود.

    “عباس احمدی  ماچیانی”افزود: این مهم در سایه حمایت های همه مسولان  ،مربیان و دلسوزان عرصه ورزش قابل تحقق است.

    وی تاکید نمود: با توجه به اینکه رامسرمحور گردشگری سلامت درشمال کشوربوده و نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو را نیز میزبانی نموده  همچنین رامسر در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با عنوان گردشگری سلامت حضور داشت، فعالیت های این هیات می تواند در راستای تحقق این امر مهم باشد.

    وی دربخش دیگری نیزگفت: با توجه به آسیب های اجتماعی ،توسعه زندگی شهرنشینی و بروز مشکلات عدیده توسعه ورزش همگانی بویژه در بانوان یک ضرورت است.

    وی افزود: خوشبختانه فعالیت و تحرک ورزشی بانوان در شهرستان رامسر قابل قبول بوده و تلاش های مربیان و باشگاههای ورزشی در این حوزه فراگیر است.

    وی خطاب به باشگاهها گفت: باید موارد قانونی و دستورالعمل ها در این زمینه از سوی باشگاهها و مربیان به دقت مورد توجه قرار بگیرد.

    وی تصریح نمود: بحث بازدید از باشگاههای ورزشی بانوان در دستور کارهیات قرار گرفته و بر اساس یک برنامه ریزی از باشگاهها بازدید بعمل می آید.

    وی اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت فرماندار و مسولان شهرستان ،شهرداران و اعضای شورای شهر ،اداره ورزش و جوانان تحرک خوبی در ورزش همگانی آغاز شده که البته باید بیش از این تقویت شود.

    وی ادامه داد: با توجه به اعلام همکاری شهرداری و شورای شهر در خصوص راه اندازی ورزش صبحگاهی بزودی در بلوار معلم پارک ورزشی این کار صورت می گیرد.

    وی بیان داشت: به مناسبت هفته منابع طبیعی نیز این هیات با مشارکت تشکل های مردم نهاد و سایر هیات های ورزشی و اداره منابع طبیعی بحث پاکسازی در چند نقطه ساحلی را به اجرا در می آورد.

    وی همچنین گفت: در آستانه نوروز نیز پیاده روی بزرگ بانوان با مشارکت مربیان و باشگاهها در بلوار زیبای معلم انجام می گیرد.

    رضا فرزین فر دبیر هیات ورزش همگانی نیز از تمام مربیان و باشگاهها خواست در اجرای برنامه ها حتما هماهنگی های لازم را با هیات داشته باشند.

    وی تصریح نمود:تمام مربیان در باشگاهها ملزم به دارا بودن کارت مربیگری بوده و حتما باید دوره های مربوطه را سپری نمایند.

    رقیه پروانه نایب رییس بانوان هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های ورزشی بانوان از همکاری شهرداری و شورای شهر رامسر در فعالیت های ورزشی بویژه در حوزه بانوان خبرداد.

    وی افزود:توسعه ورزش در بانوان یک ضرورت بوده و همه باید به این روند کمک نمایند.

    در پایان از برخی مربیان نمونه سال ۱۳۹۳ با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

    روابط عمومی فرمانداری/