پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Monday 29 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3384
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ بهمن, ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    با شعار لبیک یا رسول الله انجام شد:

    برگزاری پیاده روی خانوادگی گرامیداشت کنوانسیون بین المللی رامسر

    پیاده روی خانوادگی به همراه نرمش صبحگاهی علیرغم  بارندگی صبح امروز در بلوارزیبای معلم رامسر به همت هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر برگزارشد.

    به گزارش نیمه پر، در این برنامه که در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر با شعار لبیک یا رسول الله انجام شد فرماندار شهرستان رامسر و جمعی از مسولان با لباس ورزشی شرکت نمودند و در پایان نیز حرکات نرمشی  توسط یکی از مربیان انجام شد.

    فرماندار شهرستان رامسر در جمع شرکت کنندگان گفت:ورزش همگانی باید بیش ازپیش در بین اقشار مختلف توسعه پیدا نماید.

    “حسین سروری “افزود:رامسر با شرایط جغرافیایی و اقلیمی و آب و هوای بسیار مطبوع و موقعیت اکو توریستی بهترین مکان برای ورزش های همگانی است.

    وی ادامه داد:با توجه به تنوع فعالیت هیات ورزش همگانی در سایه همکاری همه مسولان ،شهرداری ها و شوراهای اسلامی می توان فعالیت های بسیار خوبی را طراحی و اجرا کرد.

    وی اظهار داشت:حضور ورزشدوستان در این برنامه علیرغم بارندگی نشان داد که باید در زمینه بستر سازی ورزش در شهرستان توجه شود.

    وی اظهار داشت:توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و حضور اقشار مختلف  نقش بسیازیادی در پویایی و نشاط اجتماعی دارد.

    رییس هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر نیز گفت:با همکاری مسولان و مشارکت مردم و تغییر و تحول در ترکیب هیات رییسه برنامه های خوبی در دست اجراست.

    “عباس احمدی ماچیانی “افزود:خوشبختانه حضور مسولان در این برنامه  موجب دلگرمی برای فعالیت های آینده است.

    وی ادامه داد:این برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ،سالروز تاسیس کنوانسیون بین المللی رامسر و با شعار لبیک یا رسول الله برگزارشد.

    وی بیان داشت:علیرغم بارندگی و برودت هوا و شرایط نامساعد این حضور امید بخش و شایسته تقدیر است.

    وی گفت:راه اندازی ایستگاه سلامت توسط هیات پزشکی ورزشی و حضور ورزشکاران هیات کاراته و همچنین تشکل های مردم نهاد و جمعیت نگاه سبز ،مسولان و مردم بسیار ارزشمند بود.

    هادی حلاجیان رییس شورای شهر رامسر نیز گفت از این پس با همکاری هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر ورزش صبحگاهی جمعه ها در محل پلرک ورزشی بلوار معلم اجرا و زمان شروع آن نیز اطلاع رسانی می شود.

    وی از همکاری فرمانداری شهرستان رامسر، شهرداران و اعضای شورای شهر رامسر ،کتالم و ساداتشهر ،کمیته اجرایی کنوانسیون رامسر ،ادارات ورزش و جوانان و محیط زیست ،اتاق اصناف و شوراهای هماهنگی سمن های رامسر،خبرنگاران و دهکده صنایع دستی رامسر بطور ویژه قدردانی نمود.

    روابط عمومی فرمانداری/