پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Sunday 5 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 2379
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ دی, ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    سخنگوی شورای شهر رامسر عنوان کرد:

    هیچ زمینی از طرف شهرداری رامسر به پدیده واگذار نشده است/ با هیچ شرکتی قراردادی منعقد نکردیم که منافع مردم رامسر را زیر سوال ببرد

    سخنگوی شورای شهر رامسر با بیان اینکه هیچ قرار دادی را با هیچ شرکتی منعقد نکردیم که منافع مردم رامسر را زیر سوال ببرد گفت: هیچ زمینی از طرف شهرداری به شرکت پدیده واگذار نشده است و تا آنچایی که شنیده ام شرکت پدیده در رامسر از برخی افراد حقیقی در برخی نقاط شهرستان زمین هایی را خریده است که به شورای شهر و شهرداری ارتباطی ندارد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، مجید درجانی عضو شورای شهر رامسر و سخنگوی این شورا بعد از انتشار شماره ۲ بخش نیم نگاه سایت نیمه پر که از سخنگوی شورای شهر درخواست پاسخویی در زمینه سرمایه گذاری شرکت پدیده را کرده بود  در جهت پاسخگویی به این درخواست و شفاف سازی ها در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: بنا بر تصمیاتی که در شورای شهر رامسر گرفته شد مبنی بر ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر تصمیم بر این شد که هیچ گونه قرار داد مشارکتی را با این سرمایه گذاران منعقد نکنیم.

    وی افزود: بنا بر همین تصمیم و بر همین اساس شرکت پدیده برای سرمایه گذاری در شهر رامسر به ما پیشنهاد شد و با سفری که به مشهد داشتیم تفاهم نامه ای را با این شرکت امضا کردیم که در این تفاهم نامه شرکت پدیده مبلغ دو میلیارد را به عنوان پیش پرداخت پروانه های ساختمانی که در آینده می خواستند در رامسر بسازند را در حساب شورای شهر واریز کردند.

    وی اظهار داشت: این مبلغ دومیلیارد هم اکنون در حساب شورای شهر می باشد و به هیچ وجه دستی در آن برده نشده است و طبق تفاهم نامه اگر در آینده شرکت پدیده قصد ساخت پروژه های خود را داشته باشد طبق قانون هزینه پروانه ساختمانی آن محاسبه می شود و در اختیار شورای شهر قرار می گیرد.

    درجانی در ادامه بیان داشت: دفتر فروش سهام شرکت پدیده در رامسر ربطی به پروژه های پدیده و تفاهم نامه اولیه ندارد و این شرکت همانند همانند اکثر شهرهای کشور در شهرستان رامسر هم دفتر خود را برای فروش راه اندازی کرده است.

    وی با بیان اینکه هیچ قرار دادی را با هیچ شرکتی منعقد نکردیم که منافع مردم رامسر را زیر سوال ببرد گفت: هیچ زمینی از طرف شهرداری به شرکت پدیده واگذار نشده است و تا آنچایی که شنیده ام شرکت پدیده در رامسر از برخی افراد حقیقی در برخی نقاط شهرستان زمین هایی را خریده است که به شورای شهر و شهرداری ارتباطی ندارد.

    این عضو شورای شهر رامسر خاطر نشان کرد: شرکت پدیده همانند همه شرکت های دیگر اگر درخواست پروانه ساختمانی در جایی را داشته باشد که مبلغ آن هم مشخص شده باشد و از لحاظ کاربری و قانونی هم مشکلی نداشته باشد هیچ مشکلی برای صدور پروانه ساختمانی ندارد و احکام حقوقی و قضایی به خود آنها ارتباط دارد.

    وی در پایان با تاکید بر اینکه در شورای شهر منافع مردم مهم ترین اصل برای همه است گفت: شرکت پدیده اگر بتواند مشکلات قانونی و قضایی خود را حل کند ما هیچ مشکلی با شرکت پدیده نداریم و همچنین اگر قانون قضایی کشوری ادامه فعالیت شرکت پدیده را تایید کند این شرکت هم می تواند برای ادامه فعالیت خود در رامسر پروژه های خود را به اجرا در بیاورد.