پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 3 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15333
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اداره ورزش رامسر در آیین تجلیل از جامعه ورزشی شهرستان:

    از مسئولین استانی می خواهم به داد ورزش رامسر برسند/ ورزش رامسر نیاز به همت، بودجه و همدلی دارد

    رئیس اداره ورزش رامسر در آیین تجلیل از جامعه ورزشی شهرستان رامسر گفت: از مسئولین شهرستانی و استانی می خواهم به داد ورزش شهرستان رامسر برسند زیرا از استان هیچ بودجه ای در اختیار اداره ورزش رامسر قرار نگرفته است.

    به گزارش رامسرنوین، آیین تجلیل از جامعه ورزشی شهرستان رامسر با حضور مسئولین و ورزشکاران صبح امروز در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

    گلدشتی در این مراسم ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی اظهار داشت: مقوله ورزش و تربیت بدنی در جامعه امروزی یکی از نکات کلیدی برای همه است.

    وی افزود: امروزه در زندگی شهری، زندگی ماشینی و زندگی کارمندی بیشترمان در انجام حرکات ورزشی و ایجاد تحرک در خود با کاهش مواجه هستیم.

    رئیس اداره ورزش رامسر در ادامه با اشاره به سوالی که باید در باره کم تحرکی چه کنیم بیان کرد: اگر بتوانیم جوابی بیابیم دیگر احتیاجی به دارو و درمان نخواهد بود چرا که بسیاری از بیماری ها و کمبود های اجتماعی در نبود ورزش به وجود می آید.

    گلدشتی خطاب به مسئولین تاکید کرد: برای ورزش رامسر چه می کنیم؟ در خلوت خود فکر کنید که در مقام و پستی که دارید برای ورزش شهرستان رامسر چه فعالیتی انجام داده اید؟

    وی تصریح کرد: در بحث ورزش می توان با کمک یکدیگر از منیت ها خارج شد و مردم را به سمت سلامتی حرکت دهیم.

    وی افزود: نشست ها، جلسات، صحبت های فراوانی در جامعه ورزشی ما انجام می گیرد و خواهد گرفت، اما چیزی را که ما گم کرده ایم، برنامه های عملیاتی انجام نشده ای است که همیشه صحبت از آن می شود ولی انجام نمی گیرد.

    رئیس اداره ورزش رامسر با اشاره به آنکه ساختمان های فرسوده باشگاه های شهرستان رامسر با توجه به معماری ساختمان، در خور پتانسیل ورزشی این شهرستان نیست خاطر نشان کرد: نیاز جامعه ورزشی شهرستان در وهله اول نیاز ساخت سالن ورزش ۲۰۰۰ نفری است تا جوانان بتوانند با انگیزه بالاتر و امکانات بهتر به ورزش بپردازند.

    وی اظهار کرد: سلامت جامعه ما نیاز به ورزش دارد و ورزش رامسر نیاز به همت، بودجه و تدبیر، تفکر و اندیشه و همدلی دارد.

    وی گفت: از مسئولین در خواست می کنم به داد ورزش شهرستان رامسر برسند. با وجود اینکه هزینه یک سال ورزش شهرستان بودجه زیادی می طلبد از استان بودجه ای به دست ما نرسیده است.

    گلدشتی در ادامه تصریح کرد: همت مردم رامسر و خیرین ورزش دوست در شهرستان باعث برگزاری مسابقات شهرستانی شده است.

    وی در پایان از پیشکسوتان و بازنشستگان ورزش شهرستان، ادارات، روئسای هیئت های ورزشی و همچنین از مسئولین باشگاه های ورزشی به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد و همچنین افزود: هم دل و هم صدا باشیم برای شهرستان رامسر و بیاییم بیاندیشیم، تفکر کنیم و برای نوجوانان و جوانان ورزشکار شهرستان، تلاش دو چندان داشته باشیم.