پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15271
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رییس اتحادیه آرایشگران رامسر اظهار کرد:

    انتشار عکسهای مشتریان تخلف محسوب می شود/ تمامی واحد ها موظف به صیانت از اطلاعات مشتری هستند

    محمدنظرسروش رییس اتحادیه آرایشگران شهرستان رامسر در پاسخ به سوالات اخیر در فای مجازی درخصوص آرایشگران و مبالغ دریافتی وسایر خبرهای مطرح شده در فضای مجازی پاسخ داد

    به گزارش رامسرنوین، محمدنظر سروش در پاسخ به برخی سوالات برخی شهورندان در فضای مجازی گفت: درمورد نرخ دریافتی واحدهای آرایشگری زنانه هرساله نرخ پیشنهادی خود را به کمسیون نظارت جهت تصویب ارایه می دهیم و بعداز تصویب دراختیار واحدهای تحت پوشش قرار می گیرد که آنان نیز موظف به نصب نرخنامه در معرض دید مشتری می باشند.

    وی افزود: شاکیان می توانند جهت اعلام اضافه دریافتی با تلفن ۰۱۲۴ و یا ۵۵۲۳۰۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را جهت رسیدگی به ما اعلام کنند.

    رییس اتحادیه آرایشگران شهرستان رامسر در ادامه درخصوص خبر پلمپ واحدهای صنفی متخلف که اقدام به نشر عکسهای مشتریان خود می کنند واکنش نشان داد و گفت: ازاینکه مرجع این هشدار نامعلوم بوده گلایه مندم اما کلیه واحدهای مشابه همانند عکاسی، آتلیه ها، آرایشگران، کافی نت ها، تعمیرات کامپیوتری و غیره موظف به حفظ شئونات و صیانت از اطلاعات مشتری بوده و هستند و متخلف پس از دستور قضایی توسط اتحادیه پلمپ می شود.

    وی خاطر نشان کرد: تمامی سازمانها و نهادهای نظارتی با مشاهده تخلف و یا دستور قضایی با اتحادیه یا اتاق اصناف مکاتبه و پس از بررسی توسط اتحادیه پلمپ می شود.

    نظرسروش در ادامه از اعضای تحت پوشش خود مجددا خواسته که نرخ مصوب را درمعرض دید مشتری قرار داده و مطابق نرخ تعیین شده از مشتری وجه را دریافت نمایند

    وی در پایان بیان کرد: از شاکی ویا شاکیان تقاضا می کنم درصورت مشاهده تخلف با دفتر اتحادیه و یا تلفن هایی که اعلام شد تماس بگیرند.