پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 3 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14998
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ مهر, ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر
  •   

    رئیس اداره ورزش و جوانان: سالن ورزشی ۲ هزار نفری در رامسر احداث می ‌شود

    رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر با اشاره به اینکه در نظر داریم تا سالن ورزشی ۲ هزار نفری را در شهرستان احداث کنیم، گفت: برای تحقق این هدف به زمین ۵ هزار متری نیاز داریم که در تهیه این زمین به نتیجه نرسیدیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیم گلدشتی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی و ورزش ضمن تبریک این هفته گفت: با توجه به روند قهرمان‌ سازی در جامعه امروزی باید زیربنا و زیر ساخت‌ های بخش ورزش را تقویت کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در نظر داریم تا سالن ورزشی ۲ هزار نفری را در شهرستان احداث کنیم، اظهار کرد: برای تحقق این هدف به زمین ۵ هزار متری نیاز داریم که در تهیه این زمین به نتیجه نرسیدیم.

    رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر داشتن مربیانی که در بخش ورزش قهرمانی فعالیت دارند را مهم دانست و تصریح کرد: داشتن بازیکن عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی در برنامه دو ساله و کسب مدال قهرمانی در جامعه ورزشی در برنامه پنج ساله ما قرار دارد که امیدواریم محقق شود.

    این مسئول فعالیت برخی هیئت‌ ها را مناسب دانست و با تاکید بر اینکه هیئت‌ های دیگر نیز باید فعال شوند، خاطر‌ نشان کرد: مقدمات لازم نیز برای خرید یک تیم والیبال برای مسابقات لیگ زیر گروه کشور انجام شده که نتیجه کامل آن اعلام خواهد شد.

    گلدشتی با اشاره به تغییرات در هیئت‌ های ورزشی و تعویض رئیس ۹ هیئت، گفت: هدف از این تغییرات این بود که بتوانیم ورزش را به سمت تعالی حرکت دهیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند ورزش و تحرک عمومی است، ادامه داد: طرح هر پنجشنبه یک اداره را برای انجام ورزش صبحگاهی در ادارات شهرستان آغاز کردیم که مسئولان نیز همکاری لازم را دارند.

    رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر اظهار کرد: با داشتن زندگی اداری امروز، جامعه به سمت بی ‌تحرکی رفته و باید تلاش شود تا در تفکر مردم ورزش کردن را نهادینه کنیم.

    این مسئول از ایجاد باشگاه ‌های خصوصی از جمله باشگاه تخصصی شطرنج خبر داد و افزود: درنظر داریم تا این باشگاه ‌ها را در شهرستان افزایش دهیم.

    گلدشتی تصریح کرد: با وجود تصویب اعتبار ۴۰۰ میلیونی در جلسه شورای ورزشی شهرستان و همچنین تصویب بودجه ۱۲۰ میلیون تومانی به ورزش رامسر اما حتی اندکی از این اعتبارات اختصاص داده نشد و همچنان مشکلات کمبود بودجه و مشکلات دیگر همانند گذشته در ورزش شهرستان رامسر احساس می ‌شود که اگر پرداخت شود ورزش شهرستان متحول می ‌شود.

    وی همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای جوایز، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از جامعه ورزشکار، دیدار با پیشکسوتان ورزشی را از جمله برنامه ‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان رامسر عنوان کرد.

    به گزارش رامسرنوین، در پایان این جلسه از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز تجلیل شد.