پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 1 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13875
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ اسفند, ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    استعفای عضو شورای شهر کتالم و ساداتشهر به دلیل استخدام بی ضابطه در شهرداری

    طبق شنیده ها عصر دوشنبه ، بررسی استعفای عضو شورای شهر با حضور محمد آزاد فرماندار رامسر انجام شد.

    به گزارش رامسرنوین، دلایل استعفای محمد شمسی عضو شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر به دلیل استخدام یک نیرو در هفته های گذشته در شهرداری کتالم و ساداتشهر بود.

    گرچه پیش از این شیخ زاهد رئیس شورا در مصاحبه ای گفته بود که موضوع را رسانه ای نکنید تا ما قضیه را حل و فصل نماییم ولی از قراین مشخص است که نیرو حدود دو هفته پیش بدون مصوبه  شورا جذب شهرداری کتالم و ساداتشهر شده است.

    در این میان این محمد شمسی بود که علی رغم سکوت دیگر اعضای شورا از قبیل شیخ زاهد،دوستی،مبشری و عسگر ثانی در قبال این جذب نیروی بدون ضابطه و مصوبه شورا ،اقدام به استعفا کرد و دو هفته پیش نامه استعفای خود را تقدیم ریاست شورای شهر کرد ولی تا کنون اقدام موثری برای موافقت با استعفای وی صورت نگرفت.

    محمد شمسی در گفتگویی ضمن رد این گمان که تحرکات اخیرش به دلیل احتمال کاندیداتوری اش برای دور بعد شورای شهر است اظهار داشت: کاندیدای دوره بعدی شورای شهر کتالم و ساداتشهر نخواهم بود و این استعفای خود را دلیل چشم پوشی اعضای شورا فعلی از برخی تخلفات می دانم.

    گفتنی است از ابتدای شورای چهارم تعداد زیادی نیرو ،آنهم غیر کتالم و ساداتشهری جذب این شهرداری شده است.

    گمان می رود سکوت ۴ تن (عسگر ثانی،دوستی،مبشری و شیخ زاهد)از اعضای شورای شهر کتالم و ساداتشهر در قبال جذب نیروی مدنظر در شهرداری به دلیل کاندیداتوری آنها در انتخابات دوره پنجم است که حدود سه ماه دیگر انجام خواهد شد.

    جزئیات بیشتری از این استعفا روزهای آینده منتشر خواهد شد.

    خبر: محمدرضا بهرامی