پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17939
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ورزشی
  •   

    به مناسبت هفته وحدت

    همایش پیاده روی خانوادگی به مقصد قلعه مارکوه رامسربرگزار شد+تصاویر

    همایش پیاده روی خانوادگی از میدان ولی عصر کتالم بطرف قلعه تاریخی مارکوه در شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش رامسرنوین، همایش پیاده روی خانوادگی از میدان ولی عصر کتالم بطرف قلعه تاریخی مارکوه با حضور مسئولین در شهرستان رامسر برگزار شد.

     

    مجتبی رضوانی شهردار کتالم و سادات شهر در این  همایش  ضمن تبریک و گرامی داشت هفته وحدت، خداقوت گویی به شرکت کنندگان و حاضرین جمع و تقدیر و تشکر از شکوهی رئیس ورزش همگانی شهرستان، اظهار کرد: همه تلاش و خدمات  مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای کتالم و سادات شهر در راستای تحقق اهداف و پیشرفت مورد انتظار برای شهرمان است.

    وی افزود در ۵۶ سال گذشته کتالم و سادات شهر ۲۱ شهردار را به خود دیده است و پنج دوره شورای اسلامی را در تاریخچه خود دارد.

    شهردار کتالم و سادات شهر یاداور شد: قلعه تاریخی مارکوه یک  نقطه اوج در توسعه شهر است و اگر بخواهیم در حوزه توسعه پایدار کتالم و سادات شهر، عمل مثبتی انجام دهیم و زمینه جذب سرمایه گزاران مختلف را در زمینه سازندگی ایجاد کنیم، لازم است به قلعه مارکوه   نگاه ویژه و توجه بیشتری  شود.

    رضوانی با اشاره به اینکه تا نوروز سال ۱۳۹۷ در راه توسعه و آبادانی قلعه مارکوه اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد، از اجرای طرح ویژه کاشت نهال در هفته درخت کاری و برگزاری جشنواره چای در نوروز سال ۱۳۹۷ در کتالم و سادات شهر خبر داد.

    وی در ادامه گفت: تلاشمان بر این است که در بخش فضای سبز شهرمان از گونه های محلی، مرکبات، چای و گونه های محلی دیگرمان استفاده شود و امیدواریم با همت مسئولین و همکاری مردم خوبمان تحقق این امر میسر شود.

    یزدان شکوهی، رئیس ورزش همگانی شهرستان رامسر در این همایش ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، خواستار حمایت مسئولین از قشر ورزشکار و رفع دغدغه های پیشکسوتان ورزشکار شهرستان شد.

    وی ادامه داد:سونامی بیماری های غیر واگیر دار جامعه ما را تهدید می کند که منشا آن کم تحرکی و عدم وجود نشاط اجتماعی است. راه برون رفت تغییر سبک زندگی است.