پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15269
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر عنوان کرد:

    هیات رزمندگان اسلام‌ متعلق به همه مردم و هیئات رامسر است/ اجتماع بزرگ اربعین در مصلی رامسر برگزار خواهد شد

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با اعلام‌ اینکه هیات رزمندگان اسلام رامسر از هم اکنون برای دو مناسبت اربعین حسینی و فاطمیه در حال برنامه ریزی است، از برگزاری مراسم اجتماع بزرگ اربعین امسال در جنب مصلی رامسر خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری پس از پایان مراسم بصیرت عاشورایی دهه سوم‌ محرم هیات رزمندگان اسلام رامسر در گفت و گویی ضمن تشکر از همه برادران و خواهران جهت حضور و همراهی در مراسم پنج شب عزاداری دهه سوم محرم گفت: از همه‌ هیات های مختلف که در مراسم امسال شرکت کردند و سینه زدند و هیات رزمندگان را متعلق به خود می دانند نیز قدردانی می کنیم.

    وی افزود: از هیات امنا و پایگاه های مساجد امام حسین(ع) لمتر، امام حسین(ع) رمک، آقا بسمل ساداتشهر، امام رضا(ع) مشاکلایه و پیامبر اعظم(ص) رامسر، اداره اوقاف و امور خیریه، اصناف، خیرین محترم، جوانان عاشورایی، واحد عترت خواهران و تمامی عزیزان در هیات رزمندگان اسلام رامسر و همه هیات های مذهبی شهرستان رامسر تشکر می کنیم.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با اظهار تقدیر از قاریان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، سخنرانان، خادمین و مجریان این برنامه ها ابراز داشت: واقعیت امر این است که هیات رزمندگان اسلام‌ متعلق به همه مردم و هیئات رامسر است.

    وی با ابراز گلایه از مسئولین شهرستان گفت: هیات جای ثابتی ندارد و ما هر ساله دچار مشکل فضا هستیم و تقاضا داریم که زمینی را با موقعیت مناسب به هیات اختصاص دهند تا بتوانیم حضور مردم را با سازماندهی بهتر برنامه ریزی کنیم که این توقع مربوط به شخص خاصی نیست بلکه این امر برای نوکری اهل بیت (ع) است زیرا مملکت ما کشور اهل بیت(ع) است و مسئولین ما لازم است به این موضوع ترتیب اثر دهند.

    حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه هیات رزمندگان اسلام متعلق به یک شخص، حزب و جناح نیست بلکه متعلق به ملت است‌‌ که اکثر هزینه های مراسمات را نیز مردم تقبل می کنند تصریح کرد: مسئولین باید با مردم همراهی کنند و از مسئولینی که با مردم همراه شدند و در این مراسم شرکت کردند تشکر می کنیم ولی از مسئولینی که حاضر نشدند در این مراسم شرکت کنند گلایه داریم.

    وی با بیان اینکه بعضی ها انگار منتظرند تا ایام محرم و صفر تمام شود تا کنسرت برگزار کنند گفت: برخی ها در مورد شهر ما طور دیگه ای برداشت می کنند در حالی که ریشه فرهنگی این شهرستان جزو غنی ترین فرهنگ ها است و همه ما وظیفه داریم برای شهری که برخی ها می خواهند آن را آلوده کنند، امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

    حجت الاسلام‌ تسخیری در پایان‌ با اعلام‌ اینکه هیات رزمندگان اسلام رامسر از هم اکنون برای دو مناسبت اربعین حسینی و فاطمیه در حال برنامه ریزی است، از برگزاری مراسم اجتماع بزرگ اربعین امسال در جنب مصلی رامسر خبر داد.