پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13727
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه لبیک به ندای رهبری است نه به پیام های حزبی برخی اشخاص بی خرد و بی بصیرت

    امام جمعه رامسر گفت: مردم به عشق نظام اسلامی، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدا در میدان های انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند نه به پیام های حزبی شما آدم های بی خرد و بی بصیرت که فکر می کنید قیم مردم هستید.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: حضور حماسی و پر شور مردم شهرستان رامسر و ایران اسلامی نشان داد که مردم ما با انقلاب اسلامی عهدی جانانه بسته اند و در این راه استوارانه ایستادگی می کنند.

    وی افزود: برخی از بی بصیرتان داخلی در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام هایی را صادر کردند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنید ام غافل از این هستند که مردم انقلابی ما  عهد بسته اند که صحنه را خالی نکنند.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: شما بی بصیرتان بدانید با پیام های تو خالی شما مردم این صحنه های حضور  را ترک نمی کنند.

    وی تصریح کرد: مردم به عشق نظام اسلامی، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدا در میدان های انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند نه به پیام های حزبی شما آدم های بی خرد و بی بصیرت که فکر می کنید قیم مردم هستید.

    وی تاکید کرد: برخی از این بی خردان داخلی تهدید می کنند رهبر انقلاب را که رفع حصر اگر انجام نشود مردم در راهپیمایی شرکت نمی کنند اما دیدید امروز راهپیمایی با شکوهی برگزار شد که در مقایسه با سال های گذشته چندین برابر پرجمعیت تر بود.

    حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه نظام اسلامی رأفت اسلامی را در حق فتنه گران انجام داده است افزود: این شخصی که عنوان چشم پزشک را یدک می کشد اما فاقد چشم بصیرت است و برای دهن کجی به ارکان نظام و دستگاه های امنیتی دست به اعتصاب غذا می زند فاقد اعتباری است که بخواهم حتی اسم او را هم بیاورم امزوز به چشم خود دید که مردم ما در پای انقلاب جانانه ایستاده اند.

    وی اضافه کرد:  اهانت به نظام و در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب از رسانه رسمی مردم را دعوت کردن به اینکه در راهپیمایی شرکت نکنید تا از شما سوء استفاده نشود مصداق بی خردی و بی بصیرتی است.

    وی اظهار کرد: این مردم با حضور خودشان به دهان اربابانان آمریکا زدند و مشت محکمی را بر دهن یاوه گوی شما زدند که از رهبر انقلاب اسلامی و رافت اسلامی سوء استفاده می کنید و هر خزعبلاتی را که به ذهن کثیفتان می آید را بر زبان می آورید.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران انقلاب شهدا است و محوریت آن با ولایت مطلقه وفقیه این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است که خار چشم برخی اشخاص داخلی است و باید بدانند که این خار در چشمان شما می ماند تا به اصلاب گندیده خود در گذشته ملحق شوید.

    وی با بیان اینکه مردم ما این حرف ها را بر نمی تابند و برای اسلام و تبعیت از ولی فقیه همیشه در صحنه هستند گفت: مردم عضو حزب و هیچ جناحی نیستند و با همه مشلات سیاسی، و اقتصادی و فرهنگی اما جانانه در میدان هستند  و حتی نسل جوان نیز با همان شور و نشاط در صحنه انقلاب اسلامی حضور پیدا می کند.

    وی در پایان گفت: مردم انقلابی ما نشان دادند که در مواقع حساس تشخیص درست حتی جلوتر از برخی خواص دارند و این نشان از بصیرت این ملت آگاه و ولایی است.