پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13198
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ دی, ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران:

    مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد عتبات و عالیات رامسر برگزار شد+عکس

    با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران و دیگر مسئولین شهرستانی مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران و دیگر مسئولین شهرستانی مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان رامسر برگزار شد.

    در این جلسه مسئول سابق عتبات عالیات رامسر ضمن قدردانی از مسئولین شهرستانی گفت: در ستاد عتبات یک فرد فعالی باید حضور داشته باشد و احساس می کنم عتبات عالیات در رامسر باید بهتر خود را نشان دهد و این می طلبد که نیرویی جدید در این مسئولیت باشد.

    وی افزود: در شهرستان رامسر با توجه به وجود مردم نیک اندیش و خیّر در راه اهل بیت می بایست فعالیت ها بهتر باشد و این ظرفیت در این مردم وجود دارد.

    فرخ فر گفت: تشکیل ستاد پشتیبانی عتبات و عالیات یکی از کارهایی بود که در ستاد عتبات و عالیات رامسر ایجاد کردیم که بسیار موثر بود.

    محمدحسن اصغری نیز در ادامه این جلسه گفت: پیامبر اکرم فرمود هدایت جامعه بعد از من بر مبنای قرآن و عترت است و می طلبد که ما این دو را حفظ کنیم.

    وی افزود: به حرمت خون شهدا و تدبیر امام راحل و بازگشایی راه کربلا این وظیفه بر دوش ما است که حرمین شرفین اهل بیت را بازسازی بکنیم و محل امن و زیبایی را برای زائرین قراهم کنیم.

    رئیس ستاد عتبات و عالیات استان مازندران بیان کرد: در گذشته به لحاظ بهداشتی و زیبایی وضعیت حرم ها اصلا مناسب نبود ولی امروز اینطور نیست و این کار به کمک مردم انجام شد.

    وی با بیان اینکه مازندران در سال ۹۳ و ۹۴ به عنوان استان برتر در ستاد عتبات و عالیات معرفی شد تصریح کرد: مازندران استان علویون است و انتطار این است که در این بخش پیشرو باشد.

    وی اعلام کرد: در استان مازندران دو شهر با برنامه حرکت کردند و به عنوان الگو شناخته شدند و ابتکاراتی داشتند که این شهر یکی نکا و دیگری رامسر بود.

    اصغری گفت: امروز شهرستان رامسر مفتخر است ۶۶ متر از سنگ صحن حیاط متبرک حضرت زهرا س را ساخته است و این مدیریت و کمک هم از سوی مسئولین و مردم بود.

    وی ادامه داد: ۳۳ قالب خشت طلای گنبد امام حسین ع هم متعلق به رامسری ها است که با ذره ذره از کمک های مردمی در این بخش هزینه شده است.

    مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران اظهار کرد: رامسر ۳۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده که در این بین ۳۰۶ میلیون نقدی و ۲۴ میلیون جواهرات و ما بقی خدمات نیروی انسانی اعم از استادکارها انجام شده است.

    وی افزود: رامسر با توجه به ویژگی خاصی که دارد و همت مسئولین که در شهرستان وجود دارد همیشه این انتظار است که بتواند کارنامه خوبی داشته باشد.

    وی گفت: در رامسر بر این شدیم تا مسئولیت در ستاد عتبات و عالیات شهرستان رامسر را دچار تغییراتی کنیم و از آقای فرخ فر و جمالی تقدیر تشکر می کنیم و از علی باباخانی و محسن قلی پور به عنوان مسئولان تازه نفس در این بخش آرزوی موفقیت داریم.

    فرماندار رامسر نیز ضمن قدردانی از زحمات مسیولین قبلی و آرزوی موفقیت برای مسئولین جدید گفت: ستاد بازسازی عتبات و عالیات بسیار با ارزش است و نوعی ادای دین به مقام والای ائمه اطهار است.

    محمد آزاد گفت: : کمک به ستاد بازسازی عتبات و عالیات فرصتی با ارزش و معنوی است که نصیب همه ما و مردم می شود و باید این حرکت معنوی ترویج داده شود.

    وی افزود: ستاد عتبات و عالیات مازندران و همچنین رامسر در پیاده روی اربعین بسیار خوب عمل کرد و خدمات راسانی خوبی به زائرین انجام شد.

    وی تصریح کرد: قطعاً مردم رامسر در این راه پر خیر و برکت گام برمی دارند زیرا رامسر و مردمانش به دارالمومنین معروف هسستند.

    فرماندار رامسر در پایان گفت: امیدوارم مسئولین جدید در ستاد عتبات و عالیات رامسر با همت بیشتر در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.