پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13188
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ دی, ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئولین شهرستانی:

    جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در رامسر برگزار شد

    جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر با حضور مسئولین شهرستانی در رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، جلسه ستاد دهه فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی رامسر در محل سالن حلسات فرمانداری برگزار شد.

    محمد آزاد در این جلسه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران زلزله ای در جهان ایجاد شد و از آن به بعد توطئه ها و مشکلات پیدا و پنهان بسیار زیادی را برخی کشورها ایجاد کردند.

    وی افزود: انقلاب الگوی بسیاری از ملت های ستم دیده جهان شد، ملت هایی که مظلوم واقع شده بودند و آزادی را در دیگر ملت ها ایجاد کرد که بایستی دربرابر ظلم و ستم بایستند و ظلم را درکشور خود برچینند.

    فرماندار رامسر بیان کرد: دستاوردهای بسیار زیادی را انقلاب ما در حوزه ها و عرصه های مختلف داشت و این شرایط باعث شد ایران بعنوان بازیگر اصلی هم در سطح منطقه و هم در سطح نظام بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد.

    وی تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است که ما بایستی قدردان زحمات و اقداماتی که در بهمن سال ۵۷ اتفاق افتاد باشیم.

    وی خاطر نشان کرد: ما بایستی آن وقایع سال ۵۷ را در دهه فجر دوباره برای نسل های بعد انقلاب نشان دهیم و شرایط متناظر ایام دهه فجر و پبروزی انقلاب اسلامی رو هم اکنون بایستی فراهم بکنیم تا اگاهی را برای نسل های امروز ایجاد بکنیم و تداعی بخش رویدادها ووقایع بسیار خوب پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

    آزاد در ادامه اظهار کرد: ما نظامی را که بدست آورده ایم به ثمره مجاهدت های رشادت ها جان فشانی های  بسیار زیادی هست که سیصد هزار شهید جانبازان و آزادگان رزمندگان تقدیم انقلاب شده است.

    وی گفت: ما امروز در تمام سطوح خرد و کلان در تمامی بخش های جامعه بایستی انقلاب اسلامی را تقدیم کنیم.

    فرماندار رامسر درپایان گفت: اکنون که در این شرایط خوب و مطلوب قرار داریم بایستی برای تثبیت نظام  و تحکیم  انقلاب اسلامی ما بسیار تلاش کنیم.