پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11727
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر مطرح کرد:

    بیمه یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی جوامع محسوب می شود

    فرماندار رامسر گفت: بیمه به عنوان شاخص مهم برای رشد و توسعه اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات روستاها در جهت کاهش هزینه روستائیان به توانمند سازی اقتصاد روستا و خانواده کمک می کنند و داشتن بیمه تضمین خوبی برای روستائیان است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حسین سروری در همایش سازمان بیمه روستائیان که در کانون شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت اجتماعی گسترده چرخه بیمه در کشور باید به طور گسترده افزایش پیدا کرده و به جایگاهی برسیم که اقشار جامعه و روستائیان در هر شغل و حرفه ای تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

    وی تصریح کرد: بیمه زمینه ساز توسعه عدالت اجتماعی و باعث سرمایه گذاری برای آینده فرد و توسعه سلامت و تضمین برای آینده اقشار مختلف جامعه  محسوب شده و با فراگیر شدن صنعت بیمه از این ظرفیت باید استفاده خوب شود.

    حسین سروری افزود:  در سالهای گذشته در حوزه روستایی غافل شده بودیم و تلاشهای زیادی در سالهای متمادی از سوی صندوق تامین اجتماعی و بیمه های خصوصی و تجاری شکل گرفته بود کهدر همین راستا شاخص گسترده بیمه در جامعه زیاد مورد قبول نبود.

    وی خاطر نشان کرد: اجرایی شدن بیمه طرح توسعه از سوی دولت تدبیر و امید اقدام بزرگ ریاست جمهوری در طی کمتر از ۲ سال بود که جمعیت زیادی از جامعه روستائیان جامعه تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند و با فرصت خوب امروز با محوریت بیمه صندوق روستایی تلاش می کنیم سطح بیمه ای افزایش پیدا کند.

    وی افزود: محوریت بیمه های روستایی به شرکت تعاونی دهیاران محول شد و با همکاری آنها در سطح روستاها زمینه های جذب مردم فراهم شده و مهمترین مشکلات در بخش اطلاع رسانی است.

    فرماندار رامسر اظهار کرد: دستگاههای اجرایی به صورت جدی وارد عمل شده اند و بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی به نوعی با طیفی که دارند در مسیر هدف بیمه روستایی هستند.

    وی افزود: در طی سالهای اخیر طی قراردادی که سازمان تعاون روستایی با بیمه روستایی انجام داده کشاورزان ساکن در روستاها مشمول بیمه روستایی شدند.

    وی تصریح کرد: شاخص مهم برای رشد و توسعه اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات روستاها در جهت کاهش هزینه روستائیان به توانمند سازی اقتصاد روستا و خانواده کمک می کنند و داشتن بیمه تضمین خوبی برای روستائیان است.