پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9672
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    نماینده ولی فقیه استان مازندران در رامسر گفت:

    اداره کشور با حضور چند نفر و شورای رهبری عقلایی نیست/ خبرگان رهبری نباید حزبی و جناحی باشد

    نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: اداره کشور با حضور چند نفر و شورای رهبری عقلایی نیست و این در حالی است که قانون اساسی نیز اداره کشور را بر عهده یک فقیه می گذارد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، آیت الله نورالله طبرسی در مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) و تجلیل از پرستاران شهرستان رامسر گفت: حضرت زینب (س) اگرچه جز چهارده معصوم نیست اما دارای عصمت علمی می باشد و این یعنی اینکه هیچ وقت گناه نمی کند چون می داند که این گناه چه بر سر یک انسان می آورد.

    وی افزود: حضرت زینب (س) در دشت کربلا و واقعه عاشورا تمثیلی از حضرت زهرا (س) بود و با صبر و پیام خود در نهصت عاشورای امام حسین (ع) شریک شد.

    وی اظهار داشت: اسلام در الگو گیری و اسوه قرار دادن جنسیت را مد نظر قرار نمی دهد و این طور است که ما باید حضرت زینب (س) را الگوی زندگی خود در شرایط سخت و مورد آزمایش الهی قرار دهیم.

    نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه بیان کرد: با اینکه فرهنگ های مختلفی و چه بسا فرهنگ های غربی با حضور برخی مهاجرین و مسافرین در شهرهای مازندران مانور می دهند مررم استان سالم مانده اند و فرهنگ اصیل و اسلامی خود را حفظ کرده اند.

    وی تصریح کرد: انصافاً حجاب بانوان شهرهای استان مازندران علارغم ورود فرهنگ های غیر ارزشی کامل است و این نیز نشانه فرهنگ اصیل و اسلامی مردم مازندران می باشد.

    وی با اشاره به اینکه باید در استان مازندران بیش از پیش فرهنگ و ارزش های اخلاقی را برجسته کنیم و ترویج دهیم، خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و عفاف، پاکی و طهارت و همه اخلاق و رفتارهای ارزشی می بایست قدردانی شوند و از این رو ترویج این خوبی ها افزایش یابد.

    آیت الله طبرسی اظهار داشت: خدمات ارزنده پرستاران این فرشتگان نجات در بیمارستان ها و مراکز درمانی با همه سختی های کارشان بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه و محبوبیت ویژه رهبری در بین مردم و مسلمین جهان گفت: دشمنان در حال برنامه ریزی هستند و شورای رهبری مطرح می شود که باید گفت مگر می شود کشور را شورای رهبری اداره کند؟

    وی اضافه کرد: اداره کشور با حضور چند نفر و شورایی عقلایی نیست و این در حالی است که قانون اساسی نیز اداره کشور را بر عهده یک فقیه می گذارد.

    نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: خبرگان اگر حزبی و جناحی شود رهبر نیز به تاثیر آن حزبی باشد دیگر نمی تواند پدر همه ملت و رهبر شود و خبرگانی که جزبی باشد خبرگان نیست.

    وی اضافه کرد: خبرگان باید یک راه و اندیشه داشته باشد و آن این است که از ولایت فقیه تبیعیت بکند و یک انسان وارسته، مدیر، مدبر، فقیه و آگاه به زمان طبق شرایط قانون اساسی که گفته شده است را به مردم معرفی بکند.

    وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مقابل دیدگان دشمن را حماسی و با شکوه دانست و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

    آیت الله طبرسی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رأی علاوه بر اینکه تثبیت نظام اسلامی در سایه اعتقادات و باورهای توحیدی ما است صحنه ای برای نشان دادن قدرت ما در مقابل دشمنان خواهد بود و استکبار نیز به خود اجازه ایستادن در مقابل چنین مردم در صحنه ای را نمی دهد.

    وی در پایان گفت: حضور و ماندن ما در صحنه های حساس انقلاب اسلامی ما را در برابر شهیدان، امام شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا سربلند می کند.