پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 3 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4790
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ خرداد, ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور قاریان نخبه کودک و اساتید بین المللی:

    مراسم محفل انس با قرآن در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد+ تصاویر

    مراسم محفل انس با قرآن شامگاه شنبه دوم خرداد باحضور قاریان نخبه کودک و اساتید بزرگ قرآنی کشور در اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، مراسم محفل انس با قرآن به همت سازمان اردویی و گردشگری سازمان بسیج و موسسه فرهنگی، هنری رزمندگان اسلام در حرکتی نو در جهت الگوسازی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

    مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری رزمندگان اسلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این محافل انس عمومی با قرآن است و با تلاوت زیبا و استادانه و همچنین معرفی الگوهای برتر قرآنی می توان بر کیفیت این محافل افزود و باعث گرایش هر چه بیشتر عمومی به سمت قرآن بود.

    محسن نکوپندار اضافه کرد: یک خانواده وقتی تشویق می شود که کودک و نوجوان خود را در مسیر قرآن و علوم قرآنی قرار دهد که الگو داشته باشد و می توان گفت که در این راه الگوهای بسیار زیاد و موفقی هم در جامعه ما وجود دارد که با معرفی آنها می توان به این مهم دست یافت.

    وی اظهار داشت: اهمیت الگو سازی در تربیت و رفتار است و مهمترین هدف و تعالی قرآن هم هدایت و تاثیر در اعمال و رفتار انسان ها است.

    وی در ادامه بیان داشت: برای برگزاری این محفل در شهرستان رامسر جلسات متعددی برگزار شد و موسسه فرهنگی، هنری رزمندگان اسلام با همکاری و هماهنگی هایی که سازمان گردشگری و اردویی بسیج داشتند قرار شد از اساتید و قاریان بین المللی و ممتاز و همچنین حافظان نخبه کشور دعوت شود تا در این مراسم شرکت کنند که این امر نیز محقق شد.

    نکوپندار با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، مجمع قرآنی فعال و کارآمد در شهرستان رامسر و همچنین وجود دو شهید گمنام در اردوگاه هفتم تیر که موجب کمک به افزایش فضای معنوی می شود تصریح کرد: معتقدیم قرآن کتاب همه شئون زندگی است و تربیت، اخلاق، شهادت، بیداری اسلامی، اقتصاد اسلامی و… در آن برای تعالی انسان مومن وجود دارد.

    وی خاطر نشان کرد: اشتیاق مسئولین شهرستان رامسر و اعضای جامعه قرآنی شهرستان باعث شد تا اولین محفل انس با قرآن با همکاری موسسه فرهنگی هنری رزمندگان اسلام و سازمان اردویی بسیج در این شهر برگزار شود و امیدواریم که رامسر با این حرکت با محوریت علوم قرآنی در اردوگاه هفت تیر تبدیل به قطب قرآنی منطقه شود.

    در این مراسم با شکوه قاری ممتاز استان گیلان ابراهیم نبسم چهره، استاد و قاری بین المللی جهان اسلام احمد ابوالقاسمی و کودک ۷ ساله حافظ کل قرآن حنانه خلفی حضور داشتند و به تلاوت کلام الله مجید پرداختند و همچنین این مراسم توسط علی صلح جو مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.

    تصاویر/

    IMG_4848 IMG_4857 IMG_4894 IMG_4903 IMG_4907 IMG_4940 IMG_4994 IMG_4999 IMG_5030 IMG_5090