پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4743
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    امام جمعه رامسر:

    بهترین الگو برای ارتباطات جهانی، اسلام است

    امام جمعه رامسر با گرامیداشت مبعث پیامبر گرامی اسلام و روز ارتباطات و روابط عمومی، بهترین الگو و سرمشق برای ارتباطات جهانی را دین مبین اسلام دانست.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی شب گذشته در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر و فعال شهرستان گفت: اسلام دین مودت ،مهربانی و شادمانی است و رسول اکرم (ص) پیام آور صلح و دوستی است.

    وی با برشمردن فضائل پیامبر گرامی اسلام ، نقش روابط عمومی ها را در جامعه مهم ارزیابی کرد و از مسوولان خواست جایگاه روابط عمومی ها را ارتقاء دهند.

    امام جمعه رامسر بیان داشت: امسال سال همدلی و همزبانی است و روابط عمومی ها نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند.

    مسول روابط عمومی فرمانداری رامسر نیز در حاشیه این مراسم گفت : روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی برای توجه به جایگاه مهم روابط عمومی است.

    عباس احمدی ماچیانی افزود : با توجه به توسعه امکانات ارتباطی و به کارگیری تکنولوژی های نوین ارتباطی، روزآمدی و کارآمدی روابط عمومی ها یک اصل اساسی است.

    وی ادامه داد : در روزگاری که تبادل اطلاعات سریع و آنی است روابط عمومی ها می توانند از این فرصت در جهت تحقق اهداف سازمانی ،ایجاد همدلی های بیشتر و افزایش رضایتمندی عمومی استفاده نمایند.

    احمدی ماچیانی تصریح کرد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی دارند و باید ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها دو سویه مبتنی بر کار و اخلاق حرفه ای باشد.

    در پایان این جشن و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، لوح های تقدیری به روابط عمومی های برتر شهرستان رامسر اهدا شد.

    ایرنا/