پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4604
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > صرفاً جهت اطلاع > ویژه ها
  •   

    گزارشی از همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید/

    رقص و پایکوبی در یک مراسم دولتی با هنرمندی خواننده معروف در مازندران

    با ترک مراسم توسط استاندار و سایر مسئولان، سالن کاملاً تبدیل به سالن عروسی شد و با تحریک بیشتر خواننده، با ادای کلمه "سِما" جوانان پرشور، کردند آنچه که نباید می‌کردند.

    به گزارش نیمه پر، روز چهارشنبه هفته گذشته هم‌زمان با سالروز میلاد امام جواد (ع) مراسمی با عنوان همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید به میزبانی استانداری مازندران در سینمای جهان‌نما چالوس برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

    ظاهراً که این مراسم با بهانه سالروز ولادت جوان‌ترین امام برگزار شده بود اما هیچ نشانی از آن مشاهده نمی‌شد و در طول مراسم هم بهانه برپایی این همایش عنوان نشد؛ چند تن از مشاوران جوان غرب مازندران به سخنرانی‌هایی تشریفاتی پرداختند و نه به مطالبات آنها پاسخی داده شد و نه اصلاً مطالبه‌ای غیر از همان مسائل روزمره توسط آنها بیان شد، البته در میانه‌های برنامه خبر داده شد که امروز روز تولد جناب استاندار هم است.

    با ورود به سالن اولین چیزی که خودنمایی می‌کرد، تصویر تمام قد حسن روحانی در کنار تصویر مقام معظم رهبری و البته جای خالی تصویر مبارک امام خمینی (ره) بود که خوشبختانه در اواسط مراسم این اشتباه جبران شد و تصویر امام خمینی (ره) نیز در سالن نصب شد.

    در ابتدای برنامه هم کلییپی از سخنان رئیس جمهور در حالی پخش شد که اقشار مختلف جامعه در آن به هم‌خوانی با وی می‌پرداختند، در این کلیپ نیز آنچه بیش از همه چیز خودنمایی می‌کرد، تأکید بر نوازندگی و همخوانی خانم‌ها در آن بود، در حالی که تقریباً هیچ نوازنده‌ مردی در آن دیده نمی‌شد.

    اما قابل تأمل‌ترین اتفاق این مراسم حضور خواننده‌ معروف و جوان مازندرانی بود که ترانه‌هایی در این برنامه اجرا کرد که به هیچ وجه مناسب مراسمات دولتی نبود و بیشتر ما را به‌یاد مراسم عروسی‌ ‌انداخت.

    البته با ترک مراسم توسط استاندار و سایر مسئولان، سالن کاملاً تبدیل به سالن عروسی شد و با تحریک بیشتر خواننده، با ادای کلمه “سِما” جوانان پرشور، کردند آنچه که نباید می‌کردند و به‌صورت علنی به رقص در سالن پرداختند، البته خواننده هم انصافاً سنگ‌تمام گذاشت و هر چه آهنگ شاد در چنته داشت، برای گرم کردن جوانان رو کرد.

    در پایان نیز باید چند کلمه‌ای نه از سر نصیحت بلکه دلسوزی با مسئولان سخن بگوییم؛ اینجا چالوس است، همانجا که رهبری آن را قدمگاه ۲۱ هزار شهید خواند و سال‌ها مردمش به این نام می‌بالند، چنین اتفاقاتی از جانب دستگاه‌های دولتی که باید پاسدار خون شهدا و برقرارکننده شئونات اسلامی باشد، غیرقابل توجیه است؛ وقتی افرادی از بدنه دولت و به نام دولت محترم تدبیر و امید به چنین رفتارهایی دست می‌زنند، تنها به معنای مهر تأیید بر این رفتار است و پس از این نمی‌توان در برابر چنین ناهنجاری‌های اجتماعی توسط مردم واکنش نشان داد، بهتر آن است مسئولان محترم حراست استانداری و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان برخورد کنند تا چنین برنامه‌هایی در جامعه و ادارات نهادینه نشود.

    * تصویر خبر تزئینی است.

    بلاغ نیوز/