پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 3 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3652
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ بهمن, ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    در مبارزه با دشمنان اسلام فقط باید بر خدا تکیه داشت

    فرماندار چالوس گفت: ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام فقط باید بر خدا تکیه داشت و بدون وابستگی به شرق و غرب به پیروزی رسید و معادلات سیاسی استکبار جهانی را در هم ریخت.

    به گزارش نیمه پر ،محمد ناصر زندی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر مرزن آباد اظهار کرد: امسال در شرایطی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که جهان شاهد تحولات شگرفی است.

    وی افزود: اگر در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی فقط اندیشمندان بزرگ و سیاستمداران برجسته، آینده را متاثر از انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل پیش بینی می کردند، امروز دیگر جهانیان پذیرفته اند که در پرتو انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان تغییر یافته است.

    زندی ادامه داد: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، الهام بخشی، الگوسازی، ضعیف شدن دشمنان در صحنه‌های بین المللی و نا امیدی دشمن از منفعل کردن انقلاب است.

    وی با اشاره به ناامیدی حاکمان مستکبر امریکا و اروپا از شکست جمهوری اسلامی گفت: امروز دشمنان بزرگترین و فوری‌ترین چالش خود را در جلوگیری از سرعت پیشرفت کشور و ملت ایران و کنترل نفوذ و تاثیرات انقلاب اسلامی می داند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس، اظهار کرد: دشمنان دریافته اند که نهضت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست ناپذیری ملت ایران به واسطه مکتب رهایی بخش اسلام و آموزه های بلند قرآن و پیامبر اعظم و خاندان رسالت است.

    وی با قدردانی از حضور گسترده مردم شهر و بخش مرزنآباد  در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم ترین مناسک انقلاب اسلامی ایران است، زیرا به عنوان عامل قدرتمند در افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران و همایش پیوستگی ملت ایران با انقلاب و آرمانهای بلند آن است.

    زندی تصریح کرد: مردم ایران در ۲۲ بهمن با حضور پرشور و نشاط آفرین خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند و گام بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.

    وی با اشاره به ویژگی خاص ۲۲ بهمن امسال خاطر نشان کرد: با پاسخ صریح ملت ایران به یاوه گویی ها و اهانت هتاکانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام است.

    فرماندار چالوس با بیان اینکه ملت ایران در شعار و عمل خود نشان دادند که عاشق رسول الله هستند افزود: در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر ملت بزرگ ایران در بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری ها و حرکات آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت خواهد کرد.

    وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام فقط باید بر خدا تکیه داشت و بدون وابستگی به شرق و غرب به پیروزی رسید و معادلات سیاسی استکبار جهانی را در هم ریخت.

    زندی در ادامه از اجرای ۱۵۷ پرژه عمرانی در سال ۹۳ در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی در امسال با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

    وی به برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و جشن پیروزی انقلاب و افتتاح پرژه های عمرانی در دهه فجر در شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: این پروژه ها در قالب آبرسانی، طرح هادی روستاها، احداث پارک روستا، برگزرای مسابقات ورزشی و افتتاح مجتمع فرهنگی،تجاری و اداری مرزن آباد از مهم تر این پروژه ها بود.

    فرماندار چالوس گفت: احداث کنار گذر مرزن آباد، ساختمان بخشداری، توسعه بقعه مبارکه امامزاده خلیل مرزن آباد، افتتاح گلخانه، دامداری و برگزاری مسابقه ورزشی کاراته( ساکاموتو)، غبار روبی مزار شهدا و دیدرا با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در ایام دهه فجر امسال بود.

    چالوس انلاین /