پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3650
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ بهمن, ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان بیداری و هوشیاری ملت ایران است

    استاد ریاضی دانشگاه پیام نور گفت: شرکت در راهپیمایی۲۲بهمن گزینه روی میز مردم ایران برای غرب خواهد بود.

    به گزارش نیمه پر ،زینب اسکاف نجفی استاد ریاضی دانشگاه پیام نور نوشهر نور، در خصوص ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۳ اظهار داشت: شرکت مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان بیداری و هوشیاری ملت ایران، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهد کرد.

    وی افزود: بر خلاف چیزی که رسانه های غربی می خواهند به جامعه ی جهانی القاء کنند مردم ما خودشان انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و همگی بر این مدعا باور دارند که بزرگترین حافضان انقلاب اسلامی ملت ایران هستند زیرا مردم ما به جمهوری اسلامی اعتماد دارند و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام همین مردم است و این حکومت با قدرت مردمی اداره می شود.

    نجفی تصریح کرد: امروز رسانه های معاند دنیا به این باور رسیده اند که نمی توانند با فعالیت های رسانه ای و تبلیغات سوء سبب جلوگیری از حضور مردم شوند بنابراین با شیوه های نوین رسانه ای سعی در تغییر مسیر اصلی انقلاب دارند که باید در این خصوص کاملا هوشیار بود.

    این استاد دانشگاه در خصوص وظیفه ی رسانه های داخلی عنوان کرد: رسانه های داخلی باید تمام توانشان را به کار گیرند تا حضور میلیونی ملت عزیز ایران به طور شایسته به تمام دنیا بازتاب داده شود تا جایی برای مانور رسانه های معاند نماند.

    اسکاف نجفی بیان داشت: ما هر روزه شاهد پیشرفت روز افزون ملت ایران در زمینه های مختلف علمی هستیم که این خود نشان دهنده جامعه ای پویا و زنده است، یک جامعه پویا وابسته به یک نظام معتمد می باشد که جامعه ی پویا و نظام مورد اعتماد مکمل یکدیگرند.

    نجفی با بیان اینکه امسال اهمیت بازتاب حضور مردم در راهپیمایی دو چندان است گفت: در شرایط فعلی که بحث مذاکره هسته‌ای پیش آمده و دشمن می‌خواهد با وارد آوردن فشار برما و بکارگیری تهدیداتش علیه ملت ایران امتیاز بگیرد شرکت در راهپیمایی۲۲بهمن گزینه روی میز مردم ایران برای غرب خواهد بود.

    وی در پایان اظهار داشت: خروش ملت ایران در این روز تاریخی تمام معادلات جهانی را بر هم زد و یک نظام سیاسی با یک ساختار جدید و نو به دنیا معرفی کرد، این راهپیمایی باشکوه بار دیگر انقلاب را در برابر طوفان حوادث بیمه خواهد کرد و این خود مجاهدتی عظیم در مقابل شیطان و جهاد در راه الله محسوب می شود./

    ندا آنلاین /