پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 4 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3370
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ بهمن, ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    درخواست منصوریان از تماشاگران سپاهان

    سرمربی نفت تهران می‌گوید هواداران سپاهان باید آستانه تحمل بالاتری داشته باشند و به مربی خود که فرد بسیار بزرگی مانند حسین فرکی است احترام بگذارند.

    به گزارش نیمه پر ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: طبیعی بود که بازی بسیار سنگین و سختی را پیش رو داریم زیرا هر دو تیم در صدر جدول حضور دارند و از بازیکنان خوبی بهره گرفته‌اند.

    وی اضافه کرد: سپاهان خیلی بهتر از نفت شروع کرد و ما آرام آرام توانستیم بر اوضاع مسلط شویم. در نیمه دوم بهتر بودیم؛ حتی زمانی که ۱۰ نفره شدیم فکر می‌کردیم کار ما بسیار سخت‌تر شده اما این شوک و تعویض‌های خوب ما باعث شد به بازی برگردیم. در کل می‌توان گفت نیمه اول برای سپاهان و نیمه دوم در اختیار نفت بود.

    سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: تیمی که در اصفهان یک گل از سپاهان بخورد، بازگشتش به بازی بسیار سخت است اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و از روی ضربه ایستگاهی به گل تساوی برسیم.

    منصوریان افزود: نسل مربی‌گری من بعد از حسین فرکی است و ما از امثال حسین فرکی الگوبرداری کرده‌ایم. فکر می‌کنم تماشاگران باید آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند. حسین فرکی یک مربی اخلاق‌مدار و بسیار خوب در فوتبال ایران است و تماشاگران با یک بازی و دو بازی نباید در مورد او صحبت کنند و یا در کارهای او دخالت کنند. می‌طلبد که تیمی مثل سپاهان، تماشاگرانی با آستانه تحمل بالاتری داشته باشد.

    وی درخصوص صحنه پنالتی و صحیح یا غلط بودن آن گفت: خود من صحنه را ندیدم اما بعد از بازی دوستانم به من گفتند که می‌توانست این صحنه پنالتی نباشد و شاید داور می‌توانست این پنالتی نگیرد.

    وی در مورد پخش زنده این بازی گفت: پخش زنده باید برای تیمی مانند سپاهان و نفت که صدر جدول فوتبال را در اختیار دارند، باشد. ما هفته قبل با استقلال خوزستان و این هفته با سپاهان پخش زنده نداشتیم که این از انگیزه بازیکنان جوان ما می‌کاهد زیرا ما ۶ بازیکنی که در راه ملی‌ شدن هستند داریم و ۳ نفر آن‌ها در تیم ملی حضور داشتند. ما نباید فقط وقتی با استقلال و پرسپولیس بازی داریم، پخش زنده داشته باشیم.

    وی اضافه کرد: باید نگاه صداوسیما به تیمی که صدر جدول قرار گرفته است بهتر باشد زیرا تیم نفت تماشاگر ندارد اما یک تیم بازیکن‌ساز است و بازیکنان خوبی را تحویل جامعه فوتبال داده است.

    منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا شما آمدید و وحید حمدی نژاد را از صحنه مشاجره‌اش با توپ‌ جمع کن کنار کشیدید گفت:در این گونه صحنه‌ها باید حواس خود را جمع کنیم و آن را مدیریت کنیم زیرا باعث ایجاد حاشیه و هرج و مرج در ورزشگاه می‌شود. شاید غیر معقول بود که من بروم و او را آرام کنم اما می‌دانستم که توپ جمع کن یک فرد نوجوان و حواس پرت بود به همین دلیل فکر می ‌کردم حواسش به بازی نبوده و به این خاطر توپ را به بازیکن ما نداد. به همین خاطر رفتم و بازیکن خود را به آرامش دعوت کردم.

    سرمربی تیم نفت ادامه داد: از بازیکنان ملی‌پوشم بسیار تشکر می‌کنم و مرتضی پورعلی‌گنجی یک بازیکن بسیار شایسته‌ای است که توانست از هافبک دفاعی در پست دفاع وسط به خوبی بازی کند و می‌دانم که این بازیکن در آینده با سن ۲۲ سالگی جایگاه خوبی در تیم‌های بزرگ دارد. /

     

    مرجع : ایسنا