پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 4 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 2540
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ دی, ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد:

    خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند و نقش آنها در تنویر افکار عمومی مهم و سازنده است

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس نقش خبرنگاران و رسانه ها در تنویر افکار عمومی را بی بدیل دانست و گفت: اطلاع رسانی هنرمندانه رسانه ها، مسوولان را در خدمت رسانی یاری می دهد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، شمس الله شریعت نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، تاکید کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند و نقش آنها در تنویر افکار عمومی مهم و سازنده است.

    وی افزود: اطلاع رسانی هنرمندانه می تواند همه مسئولان را در تصمیم گیری ها و عملکردها یاری دهد و برای خدمت رسانی بهتر باید از ظرفیت رسانه ها بهره گرفته شود.

    شریعت نژاد در ادامه با اشاره به حضور مسوولان استان و استاندار در غرب مازندران، گفت: استاندار مازندران بیش از ۲۰ بار طی این مدت به غرب مازندران آمده و مدیران باید این رویه عالی ترین مقام اجرایی استان را ادامه داده و موظف باشند تا بیشتر به منطقه بیایند.

    این نماینده مجلس با انتقاد از برخی بداخلاقی ها و سهم خواهی ها، اظهار داشت: بیشتر مشکلات از کسانی است که برای پست خود به افراد باج می دهند، ویژه خواری نباید ترویج شود. 

    وی با اشاره به دغدغه مردم و مسوولان رامسر در خصوص سرنوشت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: دغدغه مردم رامسر واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود زیرا جریانی به دنبال انتقال آن بودند، اما تخصیص ساختمان پشت بیمارستان رامسر برای این واحد دانشگاهی و ۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن، دغدغه انتقال آن را برطرف کرد.

    نماینده رامسر، تنکابن و عباس آباد تاکید کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در حالی که پیش از این بیمارستان رامسر یک میلیارد تومان به بیمه بدهکار بود و دفترچه ها نیز تحویل گرفته نمی شد، بدهکاری ها پرداخت شد و وضعیت بهداشت و درمان شهرستان سامان نسبی گرفت.

    وی تاکید کرد: پیش از اجرای این طرح بیمارستان رامسر وضع رقت باری داشت، دستگاه رادیولوژی آن به دوره اول پهلوی برمی گشت اما اکنون نو و دیجیتالی شده است. ۵۵۰ میلیون تومان صرف ساختمان و تجهیزات بیمارستان رامسر شد و در ماههای اخیر ۹ پزشک متخصص در بیمارستان مشغول به خدمت شدند.

    شریعت نژاد در ادامه با اشاره به حضور چندی پیش وزیر نیرو در رامسر، گفت: با حضور وزیر نیرو و مدیر عامل آبفای کشور به همراه استاندار مازندران و تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار، از شهریور سال آینده آب شرب سالم وارد مدار می شود.

    وی در ادامه با اشاره به مباحث مربوط به بنیاد علوی نیز گفت: بحث بنیاد علوی دغدغه مردم بود و طرح تحقیق و تفحص از آن با ۱۵۰ امضا با برخورد بسیار خوب دفتر مقام معظم رهبری و رویکرد بسیار مثبت سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان، انجام می شود. به ما قول داده شد که دغدغه های مردم در این خصوص حل می شود.

    این نماینده مجلس در ادامه روند پیشرفت فرودگاه بین المللی رامسر را مطلوب ندانست و گفت: البته کار تعطیل نشده و برای سال آینده نیز ۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است اما کارها باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

    وی با اشاره به خسارات برف سنگین سال گذشته و ضرورت جبران آنها، گفت: در بحث بحران برف با وجود مشکلات موجود، دولت ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه اختصاص داد که سهم رامسر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که بیش از ۷ میلیارد تومان جذب شد.

    شریعت نژاد تاکید کرد: ۴۰ میلیارد تومان نیز به دستگاه های دولتی اختصاص داده شد و مصوب شد که دولت سود ۳ ساله امهال مردم را تضمین و تعهد کند. 

    وی درباره جاده کنارگذر رامسر نیز گفت: برای کنار گذر رامسر ۳۳ مورد ایراد زیست محیطی گرفته شده و به دنبال نشست با رییس سازمان محیط زیست کشور هستیم تا موانع رفع شود.

    برچسب ها : ,