پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 2110
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ دی, ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    سوخت دوم برای مشترکان پرمصرف گاز در مازندران

    مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ظرفیت مصرف گاز در مازندران بیش از ۶ میلیارد مترمکعب است، گفت: مشترکان پرمصرف در فصل سرد سال برای حفظ مصارف خانگی به سوخت دوم منتقل می‌شوند.

    به گزارش نیمه پر ، محسن عرب‌مقصودی در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی با حضور ارزیابان این حوزه در شرکت گاز استان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری در مازندران انجام و ۶۵۲ هزار انشعاب روی شبکه گازدار نصب شده است.

    وی با اشاره به وجود یک‌ میلیون و ۷۰ هزار مشترک در مازندران، افزود: یک‌هزار و ۶۰۸ روستا از مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ روستای استان از مزایایی گاز طبیعی بهره‌مند هستند و مازندران از حیث تعداد روستاهای گازرسانی شده در رتبه نخست کشور قرار دارد.

    مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: ۶۸۵ واحد صنعتی، ۱۰۳ جایگاه CNG و نیروگاه بزرگ نکا نیز در پوشش گاز طبیعی قرار دارد.

    این مسئول با بیان اینکه ظرفیت مصرف گاز در مازندران بیش از ۶ میلیارد مترمکعب است، یادآور شد: در فصل سرد سال برای حفظ مصارف خانگی، مشترکان پرمصرف به سوخت دوم منتقل می‌شوند.

    عرب‌مقصودی ادامه داد: در سال گذشته، ۴ میلیارد و ۹۱۸ میلیون متر مکعب گاز مازندران مصرف شد که ۵۶ درصد آن مربوط به بخش خانگی بوده است.

    مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: در سال‌جاری نیز تا امروز ۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون مترمکعب گاز در مازندران مصرف شده که ۳۲ درصد مربوط به بخش خانگی، ۲۰ درصد مربوط به بخش صنعتی و ۲۲ درصد مربوط به نیروگاه بوده است.

    وی در پایان با بیان اینکه «در تلاش هستیم کیفیت ارتقاء خدمات خود به مردم را ارتقاء دهیم»، یادآور شد: برای تحقق این مهم، تلاش‌های خوبی نیز در بخش استقرار استانداردهای مختلف کیفیت در سازمان انجام شده است.

    روابط عمومی شرکت گاز مازندران/