پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 3 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19523
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر:

    شغل پرستاری ترجمان نوعدوستی و ایثار برای حرکت در مسیر زندگی دوباره است

    فرماندار رامسر به مناسبت روز پرستار عنوان کرد: بدون تردید شغل شریف و مقدس پرستاری ترجمان نوعدوستی و خدمتی بزرگ درجهت کاهش آلام و حرکت در مسیر زندگی دوباره است.

    به گزارش رامسرنوین بمناسبت روز پرستار محمد آزاد به همراه مسئولین شهرستان رامسر از بیمارستان امام سجاد رامسر و دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه زهرا رامسر بازدید و با اهدای شاخه گل روز پرستار را به این قشر زحمتکش جامعه تبریک گفتند.

    فرماندار رامسر در جمع پرستاران گفت: روز پرستار، روز جاری عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیّت است.

    وی با بیان اینکه براستی که واژه ها قاصر از قدرشناسی عزیزانی است که متعهدانه ومسولانه درجهت ایفای رسالت خطیرخود تلاش مجدانه دارند گفت: رجا واثق دارد مردم عزیز ما نیز قدرشناس تلاش های مانای سفیران آرامش و بهروزی اند.

    به گزارش رامسرنوین رئیس دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه زهرا رامسر در این دیدار اظهار کرد: رشته پرستاری یک رشته حرفه ای و علمی است که در کنار کار اخلاقی و ایثارگری غیر قابل وصف است و جایگاه خود را در جهان در سطوح مختلف دارد.

    دکتر عباس شمسعلی نیا تصریح کرد: بالا رفتن درجه پرستار باید همراه با مراقبت های خوب از بیمار همراه باشد تا به سهم خودمان در این دانشکده دانشجویانی را بپرورانیم که مراقبتهای اخلاقی و حرفه ای از بیمار بعمل بیاورند.

    وی با بیان اینکه بعنوان یک پرستار و معلم هستم و سالهای زیادی در بیمارستان کار کردم و مشکلاتی که یک پرستار با آن روبرو هست را لمس کرده ام گفت: پرستارها بتوانند از لحاظ جایگاه شغلی و صنفی به حق واقعی خود برسند و همه ما در رسیدن پرستاران به خواسته شان نقش داریم و باید از حقوق صنفی آنان دفاع کنیم.

    دکتر شمسعلی نیا با بیان اینکه هیچ پرستاری بخاطر مسائل صنفی مراقبت از بیمار را کنار نگذاشته گفت: پرستاران در هر حال مراقبت را به عمل می آورند و دانشجویان دانشکده پرستاری آینده پرستاران هستند و به این شکل آنها را تربیت میکنیم که استقامت و صبوری را از حضرت زینب که بعنوان اسوه واقعی است داشته باشند.

    به گزارش رامسرنوین مسئولان رامسر از دانشکده پرستاری مامایی فاطمه زهرا، بخش دیالیز و icu بیمارستان امام سجاد بازدید و به پرستاران تبریک و از بیماران دلجویی کردند.