پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1866
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ دی, ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه وحدت ملت بود /مسئولان از ظرفیت نخبگان جوان استفاده کنند

    ائمه جمعه شهرهای پل سفید و زیراب در خطبه های نماز جمعه به بیان مسائل روز پرداختند

    به گزارش نیمه پر ، ائمه جمعه شهرهای پل سفید و زیراب در خطبه های نماز جمعه به بیان مسائل روز پرداختند.

    نماز جمعه پل سفید:

    حجت الاسلام احمد قربانی با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: اولین چیزی که روز قیامت با ترازوی اعمال محاسبه می شود اخلاق است.

      وی با بیان خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: پیامبر گرامی، پیام آور اخلاق، رحمت و مهرورزی است.

    امام جمعه پل سفید با اشاره به اهمیت وحدت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس نتیجه وحدت ملت بود.

    قربانی افزود: بیائیم در هفته وحدت حول رهبر معظم انقلاب با هم متحد شویم.

    وی با بیان اینکه عتبات عالیات خط قرمز ما است، ضمن هشدار به گروههای تکفیری گفت: به این اماکن مذهبی نباید نزدیک شوید.

    امام جمعه پل سفید با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید خاصی دارند، بیائیم همه از ایشان تبعیت کنیم.

    قربانی با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: اگر ایران از سر میز مذاکرات هسته ای کنار برود، کشورهای غربی و آمریکا باید غرامت سنگینی بدهند، پس باید در مذاکرات با ایران هماهنگ شوند.

    وی در پایان با گرامیداشت قیام مردمی در قم گفت: مقاله مجهولی در ۱۹ دی سال ۵۷ در یکی از روزنامه های آن زمان بر علیه حضرت امام خمینی (ره) نوشته شد که مردم قم به پا خواستند و این قیام نقطه آغاز انقلاب ما شد.

    نمازجمعه زیراب:

    حجت الاسلام محمدزمان رضایی ضمن تبریک ولادت پیامبر ارکم (ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: اگر انسان خود را به خدا و پیامبر وصل کند، انسان موفقی خواهد بود که شخصیت هایی همچون  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از این نمونه ها هستند.

    وی با اشاره به وضعیت معیشت و اشتغال در جامعه گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: «اگر جامعه بیکار داشته باشد، تبعیض و فاصله طبقاتی داشته باشد، این جامعه آرامش ایمانی ندارد و حتی دچار کفر می شود».

     امام جمعه زیراب تصریح کرد: مسئولان باید از  ظرفیت افراد مستعد و نخبگان جوان استفاده کنند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

    رضایی در پایان گفت: هر مسئول باید نسبت به عملکرد خود در خصوص تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد و فرهنگ به مردم و مسئولان بالادستی خود گزارش دهد

    سوادکوه انلاین