پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17705
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام‌جمعه رامسر:

    در صفحه جغرافیایی دنیا چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد

    امام جمعه شهرستان رامسر گفت: انتقال سفارتخانه به قدس توسط رئیس جمهور آمریکا به طور قطع منتهی به نابودی رژیم اشغالگر قدس می‌شود.

    به گزارش رامسرنوین، حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: روز ۱۶ آذر روز مبارزه با آمریکا است که ۳ تن از دانشجویان برای حفظ خط انقلاب جان خود را فدا کردند و نباید فراموش شوند.

    وی با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌ها در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کرده و چشم بینای نظام هستند و با رصد و تحلیل به جامعه آگاهی می‌دهند.

    وی با اشاره به وجود هفت دانشگاه دولتی و غیر‌دولتی در رامسر با ۷ هزار دانشجو، تصریح کرد: شهرستان رامسر با این ظرفیت و تعداد بالای دانشجویان به عنوان شهر دانشگاهی دیده نمی‌شود که یکی از علت‌های آن عدم همگرایی میان دانشگا‌ه‌ها است.

    رضایی با تاکید بر اینکه رامسر ظرفیت شناخته شدن به عنوان شهر دانشگاهی را دارد، خاطر‌نشان کرد: باید برای این مهم تلاش کرد تا دیگر شاهد حذف رشته‌های دانشگاهی و یا جابجایی دانشکده و… نباشیم.

    وی خطاب به دانشجویان با اشاره به اینکه عده‌ای خواستار فراموشی ماهیت روز دانشجو هستند، گفت: ۳ شهید روز دانشجو با شهادتشان مخالفت با سیاست‌های آمریکا را عنوان کردند، که شما نباید بگذارید در محافل دانشجویی به فراموشی سپرده شوند.

    خطیب نماز‌ جمعه رامسر با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: این افراد با سیاست‌ بازی‌ها توانستند جهان عرب و برخی کشور‌های اسلامی را به نقطه‌ای ببرند که آرامش و حاشیه امنی را برای رژیم اشغالگر قدس فراهم کنند.

    وی با اشاره به تصمیم غلط انتقال پایتخت از تلاویو به اورشلیم، تصریح کرد: تایید انتقال سفارتخانه توسط رئیس جمهور آمریکا موج جدیدی را در جهان اسلام و به ویژه در جریان انتفاضه ایجاد می‌کند که به طور قطع این جریان‌ ها منتهی به نابودی رژیم اشغالگر قدس می‌شود.

    رضایی تاکید کرد: ما به عنوان ملت مبارز و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی برای رژیم اشغالگر قدس پایتختی را به رسمیت نمی‌شناسیم و از نظر ما در صفحه جغرافیایی دنیا چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

    وی گفت: آن حکومت و دولت، غده سرطانی دنیای بشریت است که در گذشته به حمایت انگلیس و اکنون به حمایت آمریکا به حیات فاسد خود ادامه می‌دهد.

    امام جمعه شهرستان رامسر اظهار کرد: وجود سفارت آمریکا در چنین رژیم کودک‌کشی عامل و لانه فساد در خاورمیانه است که به زودی توسط رزمندگان حزب‌الله منهدم خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه قبله اول مسلمین جهان مسجدالاقصی است، گفت: ملت‌های همیشه بیدار جهان اسلام برای حفظ و حراست آن با هیچ کسی سازش نمی‌کنند و سر تعظیم در برابر مستبدان عالم فرود نمی‌آوند و امیدواریم به زودی شاهد استقرار حکومت جهانی به دست امام زمان عج باشیم.