پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 4 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17626
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    عنایتی: صدرصد نیم فصل تغییرات خواهیم داشت

    رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سرمربی موقت تیم مشکی پوشان گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

    رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

    وی افزود: بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند اما در نهایت دقیقه ۹۵ گل خوردیم و باختیم این فوتبال است و به حریف تبریک می گویم.

    عنایتی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری سوت های ۵۰-۵۰ را به سود پارس جنوبی می گرفت. شعار هواداران پارس جنوبی در مورد داور روی او تاثیرگذار بود.

    سرمربی مشکی پوشان در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما وقت کشی نمی کردند یکی دو بار بازیکن به زمین افتاد که دماغش شکست و دروازه بان ما هم ضربه خورد و به زمین افتاد ما ضد فوتبال بازی نکردیم. امده بودیم بازی خوبی انجام بدهیم.

    عنایتی در مورد تغییرات تیم مشکی پوشان در نیم فصل گفت: صدرصد تغییرات خواهیم داشت و بازیکنانی را حفظ می کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند.

    وی در مورد اینکه انتخاب درستی کرده که در این تیم پرمشکل سرمربی شده گفت: من برای کمک به تیم شهرم وارد میدان شدم و مجبور بودم این کار را بکنم.

    عنایتی در مورد اینکه اسم تیمش بالاخره سیاه جامگان است یا مشکی پوشان اظهار داشت: شما هرچه می خواهید این تیم را صدا بزنید.!

    سرمربی مشکی پوشان درمورد هواداران پارس جنوبی و میزبانی این تیم گفت: پارس جنوبی هواداران خونگرمی دارد و میزبانی خوبی هم از ما انجام شد و هیچ مشکلی نداشتیم.

    وی در مورد گروه بندی ایران در جام جهانی گفت: گروه خوب و سختی داریم و نباید نا امید باشیم. بازیکنان تیم ملی باید تلاش کنند تا توانایی هایشان را به رخ بکشند.