پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Sunday 5 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15499
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    امام جمعه کاشان:

    امروز در یک جنگ رسانه‌ای نا‌برابر با دشمن قرار داریم

    امام جمعه کاشان گفت: ما امروز توسط تهاجم رسانه‌ای نابرار با دشمن قرار داریم لذا وظیفه داریم ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را برای مقابله با رسانه‌های آنها تقویت کنیم.

    امام جمعه کاشان نمازی

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  تسنیم از کاشان،  آیت‌الله عبدالنبی نمازی شامگاه پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی رادیو کاشان که با حضور نماینده پارلمانی صدا و سیما و مسئولان شهرستان کاشان برگزار شد اظهار داشت: در نظام مدیریتی توحیدی همه نهادها و سازمان‌ها باید به سمتی حرکت کنند که سمت ولایت است.

    نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی کاشان و استفاده از این ظرفیت ابراز داشت: با توجه به موقعیت و ظرفیت شهرستان کاشان در بخش‌های مختلف مردم کاشان باید از رادیو برخوردار باشند که این امر نیازمند همکاری همه مسئولان شهرستان کاشان و استان اصفهان و رسانه ملی است.

    وی ضمن اشاره به این که کاشان یکی از نخستین مناطقی است که سفیر ولایت را دعوت کردند ابراز داشت: امام خمینی(ره) به منطقه کاشان نگاهی ویژه داشتند، امروز نیز با توجه به ویژگی‌ها و سابقه تاریخی و ظرفیت‌هایی که از گذشته تاکنون در منطقه کاشان وجود داشته باعث شده تا رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به منطقه کاشان داشته باشد.

    نمازی ضمن اشاره به این که در شهرستان کاشان بیش ۳ هزار طلبه به غیر از طلاب خواهر در حال تدریس هستند اظهار داشت: آمار مراکز دانشگاهی شهرستان کاشان از بسیاری مراکز استان‌ها بالاتر است و نیز  بخش صنعت کاشان از بسیاری مراکز استان‌ها جلوتر است.

    نمازی با بیان این که تولید روزانه خبر در بخش‌های مختلف فرهنگی، صنعتی، علمی و دینی قابل توجهی است  ولی کمتر به آن توجه شده است خاطرنشان کرد: ما امروز توسط تهاجم رسانه‌ای استکبار محاصره شده‌ایم و در یک جنگ رسانه‌ای نابرابر با دشمن قرار داریم لذا وظیفه داریم ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای مقابله با رسانه‌های آنها را تقویت کنیم.

    عبدالله‌زاده نماینده پارلمانی رسانه ملی نیز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و موقعیت کاشان این شهر نیازمند رادیو بوده و سازمان صدا و سیما نیز همکاری لازم برای راه‌اندازی رادیو کاشان را دارد.

    عبدالله‌زاده  اذعان داشت: در نظرگرفتن مکانی موقت تا آماده شدن ساختمان رادیو در گرو همکاری مسئولان شهری کاشان است.