پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 2 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15262
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کلاهبرداری از مردم این بار به بهانه علمی

    آقای مدیر ۳ میلیارد ریال به جیب زد!

    رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که با راه‌اندازی دو موسسه آموزشی اقدام به ثبت‌نام متقاضیان دیپلم در رشته‌های مختلف کرده و ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

    خبرگزاری فارس: آقای مدیر 3 میلیارد ریال به جیب زد!

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  فارس،ستار خسروی در رابطه با کلاهبرداری از مردم به بهانه آموزشگاه علمی اظهار کرد: در پی دریافت چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه مدیر آموزشگاهی جهت ثبت نام و برگزاری کلاس از متقاضیان مدرک دیپلم مبالغی پول دریافت و سپس متواری شده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

    وی با بیان این که کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند مخفیگاه این فرد را پیدا و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند، بیان کرد: این فرد با راه‌اندازی ۲ موسسه آموزشی اقدام به ثبت نام متقاضیان دیپلم در رشته‌های مختلف کرده بود و از هر متقاضی مبلغ ۱۰ الی ۲۰ میلیون ریال وجه نقد دریافت و آموزشگاه را تعطیل و متواری شده بود.

    رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به مدارک و مستندات به دست آمده، تصریح کرد: برابر مدارک به دست آمده تاکنون ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری این فرد از شهروندان کشف شده و دیگر ابعاد پرونده در حال بررسی است.

    خسروی با اشاره به اینکه این فرد در شهرستان‌های استان اصفهان و حتی چند استان دیگر نیز به این شیوه کلاهبرداری کرده، عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

    وی در پایان از شهروندان خواست اگر به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه و شکایت کنند.

    برچسب ها : ,