پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 16 May 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15040
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ مهر, ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فرماندار تنکابن چراتعلل می‌کند؟!

    چند روزی است که خبر اشاعه تفکر ضدانقلابی یکی از مسئولان فرمانداری ویژه تنکابن به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل‌شده و باوجوداینکه همگان از این ماجرا باخبر شدند ولی آقای حسینی‌جو فرماندار این شهرستان نسبت به این موضوع سکوت کرده و هنوز تصمیمی نگرفته است!

    فرماندار تنکابن چراتعلل می‌کند؟!

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، چند روزی است که خبر اشاعه تفکر ضدانقلابی یکی از مسئولان فرمانداری ویژه تنکابن به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل‌شده و با وجود اینکه همگان از این ماجرا باخبر شدند، ولی آقای حسینی‌جو فرماندار این شهرستان نسبت به این موضوع سکوت کرده و هنوز تصمیمی نگرفته است!

    حمیدرضا پایدار یکی از فعالین رسانه‌ای مازندران در تحلیلی آورده است:
    فرد موردنظر متأسفانه با ادبیات تند در فضای مجازی اصل ارکان نظام و حکومت را هدف قرار داده و دست به حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی زد که به چند مورد از مطالب او اشاره می‌شود:

    – این مسئول جدیدالانتصاب در فضای مجازی، رفع حصر را مطالبه ملی اعلام کرد و این در حالی است که در کشور برخی‌ آشتی ملی را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب در پاسخ فرمودند: آن‌هایی که حرمت عاشورا را شکستند مردم با آن‌ها قهر هستند.

    در جریان فتنه ۸۸ و عاشورای آن سال، سران فتنه محصور به‌جای برائت از آشوبگران، آن‌ها را خداجوی نامیدند.

    بر اساس اصل نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک‌ناپذیر است و هیچ فرد و مقامی حق ندارد به نام آزادی به آن‌ها خدشه وارد کند.

    ولی این مسئول با نادیده گرفتن آن و منویات رهبری، مطالبه شخصی خود از رفع حصر فتنه گران را مطالبه ملی اعلام کرد.

    – او به نقل از کروبی در فضای مجازی نوشت که از حاکمیت مستبد بخواهید…

    این مسئول جدیدالانتصاب، متأسفانه حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستبد می‌خواند و این در حالی است که بر اساس اصل پنجم قانون اساسی در زمان غیبت حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه) در جمهوری اسلامی ایران، ولایت امر و امامت امت بر عهده ولی‌فقیه است.
    یعنی فردی بری از استبداد و دارای عدالت و تقوی، ولی این مسئول اصل حاکمیت، که در دست نائب امام زمان است، را زیر سؤال برد!