پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9133
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی
  •   

    دریادار فدوی:

    آمریکایی‌ها با استرس زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند/ سرعت شناورهای موشک‌انداز سپاه به ٣ برابر شناورهای آمریکایی خواهد رسید

    فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها با استرس زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند، گفت: سرعت شناورهای موشک‌انداز سپاه به ٣ برابر شناورهای آمریکایی خواهد رسید.به نقل از فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در تلویزیون اظهار داشت: آمریکایی ها با استرس بسیار زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند. وی با بیان اینکه شناورهای تندروی موشک‌انداز سپاه ٢ برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند و در آینده این سرعت ٣ برابر خواهد شد، تأکید کرد: هدف قرار دادن این شناورهای کوچک و رادارگریز که ۶٠ تا ٨٠ نات سرعت دارند، در مخیله هیچ قدرت نظامی نمی‌گنجد. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ناو آمریکایی وقتی در سال ۶۶ و ۶٧ در خلیج‌فارس منهدم شد که ما توانمندی‌های امروز را هم نداشتیم. دریاردار فدوی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسراییل در یمن هستند نه فقط عربستان و قطر و بحرین و تاکنون ٩ فروند شناور عربستان و مصر و... در یمن هدف قرار گرفتند.

    به گزارش نیمه پر به نقل از   فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در تلویزیون اظهار داشت: آمریکایی ها با استرس بسیار زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند.

    وی با بیان اینکه شناورهای تندروی موشک‌انداز سپاه ٢ برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند و در آینده این سرعت ٣ برابر خواهد شد، تأکید کرد: هدف قرار دادن این شناورهای کوچک و رادارگریز که ۶٠ تا ٨٠ نات سرعت دارند، در مخیله هیچ قدرت نظامی نمی‌گنجد.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ناو آمریکایی وقتی در سال ۶۶ و ۶٧ در خلیج‌فارس منهدم شد که ما توانمندی‌های امروز را هم نداشتیم.

    دریاردار فدوی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسراییل در یمن هستند نه فقط عربستان و قطر و بحرین و تاکنون ٩ فروند شناور عربستان و مصر و… در یمن هدف قرار گرفتند.