پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 353
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کی‌روش:

    جای خالی بازی‌های تدارکاتی را با قلب بزرگ‌مان پر می‌کنیم

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من همچنان می‌گویم که با شعار «یک رؤیا، یک ملت» خودمان را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنیم و در این مسابقات خالق شگفتی شویم.

    نیمه پر/  کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر اولویت ما آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جام ملت‌های آسیاست. ما کار بسیار سختی در این رقابت‌ها پیش‌رو داریم. در برزیل کارمان بسیار دشوار بود اما در استرالیا مسلماً کارمان دشوارتر خواهد بود. برای رسیدن به آرزوهای‌مان مسیر دشواری پیش‌رو داریم و باید تلاش کنیم سطح تیم ملی را بالا برده با آمادگی کامل راهی جام ملت‌ها شویم.
    وی افزود: هفته گذشته من در مالزی در کنفرانس فیفا شرکت کردم که در آنجا همه حاضرین عملکرد تیم ملی در جام ۲۰۱۴ را تحسین کردند. حریفان ما در جام ملت‌ها آنالیز دقیقی از تیم‌مان داشتند و به همین دلیل وظیفه‌ای که پیشِ‌روی ماست بسیار سخت‌تر خواهد شد که البته ما خوشحالیم که باید در چنین چالشی حضور پیدا کنیم و در جام ملت‌ها با قدرت حاضر خواهیم شد.
    سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان “می‌خواهیم بار دیگر هواداران تیم ملی از عملکرد بازیکنان راضی کنیم”، خاطرنشان کرد: مطلب مهمی که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که نباید زمان را از دست بدهیم. همه باید دست در دست دهیم و تمام تعهدمان را به کار بگیریم و از تیم ملی حمایت شود، چرا که می‌خواهیم عملکرد موفقی در جام ملت‌ها داشته باشیم.
    کی‌روش یادآور شد: خوشبختانه در جام جهانی برزیل توقع خاصی از ما وجود نداشت اما اکنون توقعات بسیار بالاست. طرفداران و هواداران تیم ملی انتظاراتی از ما دارند و می‌خواهند در جام ملت‌های آسیا نتایج بهتری کسب کنیم.
    وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول می‌‌دهد مانند جام جهانی تیم ملی عملکرد مناسبی در جام ملت‌ها داشته باشد و البته بهترین نتیجه را کسب کند، گفت: ما نمی‌توانیم قول بدهیم و از وعده و وعیدها صحبت کنیم. قول ما این است که کار مناسبی انجام دهیم و با آمادگی بالا به مصاف رقبا برویم. باید برای رویایی با تیم‌های قطر، بحرین، امارات و همچنین تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا آمادگی بالایی داشته باشیم چون همه آنها مشغول کار هستند تا تیم ایران را شکست دهند.
    سرمربی تیم ملی ادامه داد: مطمئن هستم با حمایت و فعالیت‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد و شرایطی که دست‌اندرکاران فوتبال برای ما فراهم می‌کنند، می‌توانیم قول بدهیم بار دیگر عملکرد خوبی از تیم ملی ببینیم که باعث غرور هواداران فوتبال شود. قولی که می‌توانم درباره کسب عنوان بدهم این است که هرروز باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای این کار باید سخت‌کوش باشیم.
    کی‌روش خاطرنشان کرد: باید با آمادگی کامل مراحل پیشرفت را پشت سر بگذاریم و من به روند مثبت تیم بسیار امیدوار هستم. اعتقاد دارم که با اعتماد کامل به تیم ملی می‌توانیم آرزوی موفقیت را محقق کنیم.
    وی ادامه داد: تیم ما هرچقدر بیشتر متعهد، همدل و کنار یکدیگر باشد، شانس بیشتری خواهد داشت. من همچنان می‌گویم که با شعار «یک رؤیا، یک ملت» خودمان را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنیم و در این مسابقات خالق شگفتی شویم.
    سرمربی تیم ملی کشورمان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ایران هم گفت: شما می‌دانید که چه در گذشته و چه در حال حاضر در زمینه بازی‌های تدارکاتی مشکل داشته‌ایم، البته هم فدراسیون و هم سازمان تیم‌های ملی تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین رقیبان برای بازی‌های تدارکاتی ما انتخاب شوند.
    وی یادآور شد: واقعیت این است که از خرداد امسال و زمان جام جهانی تاکنون قطر، بحرین و امارات ۱۳ یا ۱۴ بازی تدارکاتی داشتند در حالی که ما تا جام ملت‌ها ۴ بازی تدارکاتی یا حداکثر ۵ بازی خواهیم داشت.
    کی‌روش تأکید کرد: من می‌دانم چگونه کمبود بازی‌های تدارکاتی را جایگزین کنیم. با روحیه قوی، همدلی و اعتماد به نفس می‌توانیم این خلأ را پر کنیم.
    وی ادامه داد: شاید آنها ورزشگاه‌های بهتر و زمین‌های چمن مساعدتری داشته باشند اما ما هم بازیکنان شجاع‌تر با قلب‌های بزرگتر داریم که دلیرانه تلاش خواهند کرد تا در جام ملت‌های آسیا موفق شوند. البته باید بگویم که نتیجه را تنها خداوند بزرگ می‌داند.
    کی‌روش در مورد وضعیت نلو وینگادا در تیم المپیک هم گفت: امروز صحبتی در این باره ندارم و تنها زمانی که به‌صورت رسمی این مطلب اعلام شود اظهار نظر خواهم کرد. من در مورد وینگادا تنها به جلسه‌ای دعوت شدم که می‌توانم به شما بگویم جلسه به دار آویختن وینگادا بود.
    تسنیم/