پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3382
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ بهمن, ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    عنایتی: از اول فصل فقط یک کارت زرد گرفته‌ام

    مهاجم استقلال گفت:‌ از اول فصل فقط یک کارت گرفته‌ام و شایعه محرومیتم صحت ندارد.

    به گزارش نیمه پر ،رضا عنایتی بعد از دیدار تیم‌های سایپا و استقلال که با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید گفت:‌بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم، بازی خوبی بود، از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که امروز تلاش بسیاری کردند، هر چند این سه امتیاز از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود.

    وی در مورد اینکه برای این دیدار انگیزه بسیاری داشت و بیش از اندازه دوید گفت: هر جا بودم همین شرایط را داشتم و با تمام توان تلاش کردم، در واقع عادت کرده‌ام که برای تیمم زحمت بکشم و بدوم، همانطور که از اول هم قول داده بودم، آمده بودم که زحمت بکشم و به هواداران گفته بودم که می‌آیم تا تلاش بسیاری به خرج بدهم.

    عنایتی در مورد اعتراضات کرار و اتفاقاتی که برای او رخ داد، گفت: کرار ناراحت بود و فشار سنگینی را تحمل می‌کرد، خطای زیادی روی او می‌کنند، اما نباید این کار را انجام می‌داد و چون یک کارت زرد داشت باید محل خطا را ترک می‌کرد و نباید به اعتراضاتش ادامه می‌داد. او حتی بعد از بازی هم ناراحت بود و امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

    مهاجم استقلال افزود: امروز هواداران استقلال ثابت کردند که برایشان تهران، کرج و شهرستان‌های دیگر فرقی ندارد و از آنها ممنونم که حمایت‌های خوبی از ما داشتند و امیدوارم با بردهایمان بتوانیم جواب خوبی به محبت‌ها و حمایت‌های آنها بدهیم.

    عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر دواخطاره بودن نباید امروز در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت، گفت: از اول فصل تا به حال فقط یک کارت زرد گرفته‌ام و نه دو اخطاره‌ام و نه سه اخطاره و فقط یک کارت گرفته‌ام که فکر نمی‌کنم با آن یک کارت محروم شده باشم.

    مرجع : مشرق

    برچسب ها : , ,