پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23440
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ دی, ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    خدمات درمانی باید دستخوش تحولات قرار بگیرد/لزوم ایجاد تحول در سازمان نظام پزشکی

    معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید در تحول جامعه پزشکی ودانشگاهی در راستای خدمت با کیفیت در کشور در جهت نشاط وامید وارتقای تحول بنیادین زندگی مردم گام برداشته شود.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، عباس شیراوژن در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: بیمارستان هاباید درحکومت اسلامی در تراز جامعه اسلامی باشند تا بیماران کمترین رنج را تحمل کنند، وقتی کسی بیمار است باید کاری کرد جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد.

    وی با اشاره به ۲۰۰ شهید مدافع سلامت در کشور بیان کرد:همانطور که شهدای مدافع سلامت به عنوان افتخارات جامعه پزشکی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا این بیماری منحوس در جامعه ریشه کن شود وما هم باید در گام دوم پیشرفت علم پزشکی ودر دنیای تکنولوژی با سیاست های درست در پیشرفت تکنولوژی در جهت توانمندسازی خدمت به مردم در کیفیت درمان گام برداریم.

    معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از تلاش‌ها و موفقیت‌های کسب شده اظهار کرد: باید در تحول جامعه پزشکی ودانشگاهی در راستای خدمت با کیفیت در کشور در جهت نشاط وامید وارتقای تحول بنیادین زندگی مردم گام برداشته شود.

    این مسئول ادامه داد: سیاست‌های کلی باید به گونه‌ای اجرا شود تا بیمارستان ها خدماتی به تراز جامعه اسلامی ارائه دهندتا بیمار کمترین رنج را ببرند و دانشجویان واساتید هم کمترین دغدغه را داشته باشند.

    شیراوژن اظهار کرد: باید الگوسازی مکتب‌های درست در دانشگاه‌ها شکل گیرد تا به جای تجارت در جامعه پزشکی خدمت سرلوحه مکتب الگو سازی شود.

    وی به بحران‌های جمعیت در کشور اشاره کرد وافزود: باید در این راستا اقدامات شایسته ای صورت بگیردتا از بحران کهولت در سالهای آینده دور بمانیم.

    رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز ضمن گلایه از شرایط بحرانی اقتصادی وبیماری در دوره کاری خود گفت: باتوجه به اینکه اولین شهرستان در استان بودیم که درگیر بیمار کرونا شدیم اما عملکرد خوبی را ارائه دادیم وبا توجه به خسته بودن کادر درمانی سعی کردیم که عملکرد شایسته ای را ارائه دهیم ودر قرارگاه دو هزار و ۳۰۰ خدمات ارائه دادیم.

    سید فرزاد جلالی افزود: تأسیس مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه با ۱۰۰ ایستگاه و جذب ۶۹ هیئت مدیره واخذ مجوز آزمایشگاه جامع تحقیقات از جمله اقدامات است.

    جلالی یادآور شد: ایجاد نمایشگاه دائمی با سازه مدرن بومی از جمله اقدامات خوب و یادگار مانده برای دانشگاه خواهد بود.

    در مراسم با تقدیر از تلاش‌های سید فرزاد جلالی، سیدعلی مظفر پور به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شد.

    برچسب ها :