پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23337
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ دی, ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اشتغال ۱۲۰۰ نفر با بازگشت مجدد ۱۱۴ واحد تولیدی راکد

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با بازگشت مجدد ۱۱۴ واحد تولیدی به چرخه تولید و صنعت مازندران، برای بیش از ۱۲۰۰ نفر اشتغال فراهم می‌شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، یاسر امینی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای سیاست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان، در تأمین سرمایه در گردش با مشکلاتی مواجه هستند که پس از تأمین نقدینگی، مقوله بازاریابی و عدم توانایی در بازار از مهمترین دغدغه های واحدهای تولیدی است.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: این شرکت با توجه به شناسایی عارضه و دلایل رکود ۱۸۶ واحد تولیدی راکد در سال جاری، بدنبال برطرف نمودن موانع و مشکلات این واحدها بوده که با تشکیل جلسات متعدد و پیگیریهای لازم، تعداد ۱۱۴  واحد تولیدی راکد که تحت تملیک بانکهای عامل قرار داشتند، مجدداً احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

    وی تصریح کرد: در سال جاری، برای تعداد ۳۰ واحد بهره بردار راکد بلحاظ وجود مشکلات قانونی، پرونده تشکیل و جهت حصول نتیجه، به مراجع ذیصلاح ثبتی و قضایی ارسال گردید و تعداد ۴۲ واحد بهره بردار راکد نیز پایش و عارضه یابی شده که پرونده های آنها در حال رسیدگی می باشد.

    امینی بیان کرد: با بازگشت مجدد ۱۱۴ واحد تولیدی به چرخه تولید و صنعت مازندران، برای بیش از ۱۲۰۰ نفر اشتغال فراهم خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه هدف شرکت شهرکهای صنعتی از اجرای پروژه ها ی عمرانی، ایجاد تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرکها و نواحی صنعتی می باشد اظهار داشت: بلحاظ تخصیص مشوقات و حمایتهای دولت مردمی، شهرکها و نواحی صنعتی از شرایط مناسبی برای  فعالیتهای صنایع کوچک و متوسط برخوردار می باشند، بهمین منظور و با توجه به شرایط امروز کشور و لزوم مقابله با تحریمهای ظالمانه دشمنان، پروژه های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت و دقت، اجرایی می شود.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: شهرک صنعتی کیاسر که یکی از شهرکهای صنعتی مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است در سال ۱۳۷۴ به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آغاز شد.

    امینی اذعان داشت: با انعقاد ۵۵ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی کیاسر، در حال حاضر تعداد ۳۱ واحد بهره بردار با حجم سرمایه گذاری ۲۸۳ میلیارد ریال، با ایجاد اشتغال برای تعداد ۵۳۸ نفر، مشغول فعالیت می باشند.

    وی خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه های زیرساختی در شهرک صنعتی کیاسر اجرایی شده و بعضی پروژه ها از جمله احداث رمپ ورودی جاده دسترسی، ترمیم جداول آبهای سطحی و ترمیم مسیر شبکه داخلی گاز به طول ۳ کیلومتر نیز در حال اجرا هستند.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: برای اجرای این پروژه ها که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت تأمین اعتبار شده است.

    برچسب ها :