پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21521
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه شهرستان رامسر :

    برای عزتمندی و سعادت ترویج فرهنگ نماز و عمل به دستورات الهی ،مشعل فروزان مسیر انسانیت است.

    امام جمعه رامسر گفت:برای عزتمندی و سعادت ترویج فرهنگ نماز و عمل به دستورات الهی ،مشعل فروزان مسیر انسانیت است.

    به گزارش رامسرنوین ، حجت الاسلام تقی پور در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی شورای اقامه نماز و فرهنگ عمومی استان در گفت و گویی گفت :جامعه بشری بیش از گذشته نیازمند معنویت و خداباوری در تمام شئون زندگی است.

    وی افزود : کرونا درس های زیادی برای بشریت داشت و مهمترین پیام آن نزدیکی مرگ به انسان هاست و فاصله گذاری نه تنها با خطر حیات انسانی ضروری است بلکه فاصله گرفتن از معصیت و نفس اماره نیز یک مراقبت دائمی است.

    امام‌ جمعه رامسر بیان داشت : نماز در ادارات باید جایگاه ویژه ای داشته باشد و بهترین جای هر اداره باید نمازخانه باشد و ندای ملکوتی اذان باید همواره طنین انداز باشد و نماز اول وقت نیز اولویت اصلی در ادارات باشد.

    وی تاکید نمود : درست است که کرونا مخاطرات جدی دارد اما نباید شعائر دینی و فضائل اخلاقی در جامعه کم رنگ شود و نباید در شرایط سخت کنونی نیازمندان فراموش شوند.

    حجت الاسلام تقی پور همچنین افزود : کمک های مومنانه تدبیر عالی مقام معظم رهبری بود که در کنار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه امیدی برای همه دردمندان و نیازمندان شد.

    وی همچنین گفت : خودخواهی و دور شدن از برکت زندگی و بسیاری از بلایا محصول دوری بشریت از خداوند و نماز که در واقع فرهنگ شکر گذاری از خداوند است.

    امام جمعه رامسر تصریح نمود : نهادهای فرهنگی و تبلیغی در شرایط کنونی که کرونا یکه تازی می نماید با تولید آثار فاخر و توجه ویژه به ظرفیت فضای مجازی در حوزه دینی و نماز و روزه برنامه ریزی و اقدام نمایند.

    حجت الاسلام تقی پور به روسای ادارات گفت : رییس هر اداره ای می تواند پیشتاز گسترش فرهنگ نماز اول وقت باشد و جلسات نیز طوری برنامه ریزی شود که به اذان ختم گردد.

    وی در پایان گفت : شب های قدر پیش رو فرصتی برای استغفار و تقرب به خدا و دعاهای قشنگ برای زندگی بهتر برای جامعه بشری است.

    برچسب ها :