پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15783
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    خانم‌ها! اگر قصد خرید کوله‌پشتی دارید بخوانید

    کوله پشتی‌ها دیگر بخشی از ست لباس برای رفتن به مدرسه و دانشگاه نیستند و حالا به بخشی از مد تبدیل شده اند که خیلی از خانم‌ها برای بیرون رفتن، خرید یا انجام کار‌های روزمره از انواع آن استفاده می‌کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، کوله پشتی ها امروزه تاثیر بسزایی در استایل و خوش پوشی دارند؛ تا جایی که این کیف ها مد مخصوص خود را دارند و هر ساله کمپانی های مشهور در مجموعه های فصلی خود چند مدل جدید کوله پشتی هم عرضه می کنند. اگر از کوله پشتی قدیمی خود خسته شده اید یا بعد از خواندن این مطلب تصمیم گرفته اید یک کوله پشتی داشته باشد، می توانید یکی از مدل های پیشنهادی زیر را انتخاب و به کمد کیف های داخل کمدتان اضافه کنید. این گزارش را به نقل از مجله ایده آل می خوانید:

    سس

    رنگی رنگی شو

    اگر روحیه شادی دارید و می خواهید به همه آن را نشان دهید این مدل پیشنهاد ما است. این کوله پشتی رنگی شاده، یا با تلفیقی از رنگ های متنوع یکی از جدیدترین مدل های کیف برای خانم هایی است که دوست دارند کیف راحت و جادار داشته باشند.

    سس

    رنگی برای همیشه

    رنگ ها در کوله پشتی نقش بسزایی دارند و به همین خاطر برندها مدل هایشان را با تم های رنگی محدود عرضه می کنند، اما رنگ قهوه ای روشن که به عسلی یا شتری مشهور است از رنگ های زیبا و همیشگی برای کوله پشتی است که این رنگ برای فصل پاییز بسیار انتخاب مناسبی است.

    برای خانم های جوان

    اصولا کوله پشتی برای خانم های جوان و تین ایجرهاست، اما همان طور که گفته شد این کیف ها را دیگر می توان روی کول همه خانم ها دید، البته با توجه به بالا رفتن سن استفاده کنندگان، طراحان برای همه سنین هم طراحی های خاص انجام داده اند.

    کوله پشتی بیضی

    اگر بتوانید سبک خودتان را پیدا کنید یک کوله پشتی با فرم بیضی شکل اطظلاحا تخم مرغی می تواند کمک شایانی به شما در کامل شدن تیپ تان بکند. این مدل کوله پشتی به همراه یک دسته کوتاه بالای آن از محبوب ترین سبک ها برای این نیمه از سال است.

    مثل یک کیسه خوشگل

    شایداولین تصویری که از یک کوله پشتی وجود داشته باشد چنین مدلی است؛ کوله پشتی کیسه ای یک بند دارد که جایگزین در بزرگ شده و با کشیده شدن آن، قسمت بالایی کیف جمع می شود. این مدل کیف احتمالا یکی از مدل های محبوب کوله پشتی برای امسال خواهد بود.

    برچسب ها : ,