پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12892
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ دی, ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئولان بجای برگزاری جلسه ستاد بحران، کمی هم پیشگیری کنید

    دزدی های پیاپی در پی تاریکی مطلق خیابان ۱۵ خرداد ساداتشهر/ اعتراض جمعی از اهالی به عملکرد مسئولان و شورای شهر

    تاریکی مطلق خیابان ۱۵ خرداد علاوه بر ایجاد خطرات جانی و مالی در عبور و مرور جاده ای داشته امنیت املاک دولتی و خصوصی مردم را نیز دچار خدشه کرده است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، مدتی است که خیابان ۱۵ خرداد ساداتشهر که از طرفی به خیابان اصلی تنکابن- رامسر و ا طرف دیگر به شهر سادتشهر و کتالم منتهی می شود فاقد روشنایی مناسب برای تردد خودروهای عبوری و حتی عابرین پیاده است.

    تاریکی مطلق این خیابان علاوه بر ایجاد خطرات جانی و مالی در عبور و مرور جاده ای داشته امنیت املاک دولتی و خصوصی مردم را نیز دچار خدشه کرده است.

    دزدی کابل های برق و تلفن یکی از این مواردی است که بر اثر تاریکی این جاده علارغم پر جمعیت بودن آن در چند مورد اتفاق افتاده است.

    دزدی هایی که موجب خسارت به وسایل برقی مردم به دلیل نوسانات برق وارد شده است و از طرفی نیز املاک دولتی که در راستای خدمات مردمی ایجاد شده است متحل ضرر شدند.

    در همین زمینه جمعی از اهالی این خیابان نسبت به این مشکل انتقاد کردند و گفتند مسئولان بجای برگزاری جلسه ستاد بحران در محل حادثه، کمی هم پیشگیری کنید و شورای شهر نیز نسبت به این امر بی اهمیت نباشد و اقدامی را در جهت رفع این مشکل انجام دهند.

    یکی از اهالی این خیابان نیز با ارسال پیامی از عدم امنیت و دزدی های انجام شده که به وسایل برقی شان آسیب رسانده گلایه کرد.
    وی در پیام خود گفت: در خیابان ۱۵ خرداد چند ماه پیش سرقت کابل های برق را داشتیم که به دلیل نوسانات برق و عدم اطلاع رسانی به موقع اداره برق، به وسایل برقی ما خساراتی حدود ۳ میلیون تومانی وارد شد که کسی جبران خسارت نکرد.

    وی افزود: چند روز پیش نیز دزدی کابل های مخابرات صورت گرفت که باعث قطعی تلفن ها شد که یکی از دلایل دزدی های صورت گرفته تاریکی های مطلق این خیابان و کوچه های اطراف از جمله لوله گاز است.

    این شهروند در پایان گفت: از مسئولین انتظار میرود هرچه سریعتر به وظایف کاری خود عمل نموده تا شاهد ادامه مشکلات در این منطقه نباشیم.