پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12319
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آبان, ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در اهپیمایی روز 13 آبان:

    روز ۱۳ آبان ماهیت انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز انقلاب است گفت: در ماهیت انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار وجود دارد و از همان آغاز این نهضت یکی از بارزترین شاخصه های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و ظلم جهانی بوده است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: راه مبارزه که از طریق مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان توسط اقشار مختلف مردمی طی می شود را باید در جهان بین المللی ترویج دهیم تا هیچ کسی در برابر ظلم و استکبار کوتاه نیاید.

    وی خطاب به جوانان، دانش آموزان و مردم حاضر در این راهپیمایی افزود: امام خمینی (ره) با آغاز نهضت انقلاب اسلمی یکی از ماندگار ترین روش های ایمان را برای مردم دوران خودمان به یادگار گذاشت که هیچگاه در مقابل زیاده خواهی و زورگویی استکبار کوتاه نیاییم و مصداق بارز خوی استکباری را آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان کرد: قرآن کریم شیطان را معرفی کرده است و فرموده که شیطان برای دشمنی انسان های مؤمن قسم خورده است و بر همین اساس هم آمریکا با آغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران خوی شیطانی و دشمنی خود را با انقلاب و مردم ما قشم خورد و همچنان نیز در این راه باطل خود استوار است.

    وی تصریح کرد: امروز روش های شیطانی به سردمداری آمریکا به ویژه در اشغال کشورها در ایجاد جامعه بین المللی است، اما ملت بیدار ایران به تمام جهان ثابت کرده است که در مقابل ظلم و استکبار می ایستد و هیمنه پوشالی آمریکا را نابود کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: جوانان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی ضربه بزرگی را به آبروی از دست رفته آمریکا و استکبار جهانی وارد کردند و دشمنی آمریکا نیز بیشتر بر اثر زخم هایی است که در برابر انقلاب اسلامی بر او وارد شده است.

    حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان سراسر کشور نشان داد که باید این روز جهانی شود و همه انسان های آزاده جهان در برابر استکبار جهانی باید بپاخیزند.

    وی اضافه کرد: ما صدای شکستن استخوان تمدن غرب را طبق پیام امام خمینی (ره) می شنویم و روزی خواهد رسید که دانش آموزان و دانش جویان ما نابودی استکبار جهانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار را ببینند.

    وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز انقلاب است یادآور شد: در ماهیت انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار وجود دارد و از همان آغاز این نهضت یکی از بارزترین شاخصه های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و ظلم جهانی بوده است.

    امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان ماندگار رهبر معظم انقلاب در دیدار روز ۱۲ آبان ۹۵ با دانش آموزان گفت: سخنان بسیار شنیدنی و امام خامنه ای را در روز گذشته شنیدیم و با جانمان آویزه گوشمان می کنیم که تنها راه برون رفت از مشلات حفظ انسجام و وحدت است.

    وی افزود: بد عهدی آمریکا ها بر همگان روشن شده است و نمونه این بدعهدی را می توان در توافق برجام دانست که علارغم تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای امام خود مذاکره کنندگان ارشد کشور بر این بد عهدی ها اذعان کردند.

    حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: ما از تحریم ها و فشارهای ظالمانه استکبار نمی هراسیم و تا جان در بدن داریم در این راه استوار می مانیم.