به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» احمد میرزاده صبح امروز در جمع دبیران کانونهای خدمت رضوی شهرستانهای استان مازندران اظهار کرد: نظام تولیدمحور و تشکیلات سازمانی آستان قدس رضوی با حدود بیش از ۱۶۰ هزار نفر در سطح کشور، ظرفیت بزرگی برای گسترش محبت و خدمت به مردم است.
وی گفت: راههای مودت و محبت به مردم بسیار متنوع است و محبت کردن نباید منحصر به پرچمگردانی یا ایجاد چایخانه باشد؛ هر کسی که در راه گرهگشایی از کار مردم به نام امام رضا (ع) قدم بردارد، منشا خدمت و گسترش محبت خواهد بود.
مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به برنامههای دهه کرامت و اجرای بیش از ۴۷ برنامه در سطح جامعه، خواستار پیگیری ماموریتها و انجام وظایف مرتبط با آستان قدس رضوی شد.
میرزاده افزود: تشکیلات امام رضا (ع) مردمی است و مردم با وقف و نذر خود، این مجموعه را تشکیل دادهاند بنابراین نباید بار اضافی بر این تشکیلات تحمیل شود بلکه باید از ظرفیتهای مردمی برای پیشبرد اهداف بهره گرفت.
وی بر اهمیت همکاری با شورای هیئات مذهبی، اصناف و نهادهای مختلف شهری تأکید کرد و گفت: برای گسترش الگوی پرچم امام رضا (ع) و پیوند میان هیئات، اصناف و دستگاههای خدماترسان باید جلسات مشترک برگزار شود تا محبت و خدمت رضوی در سراسر جامعه توسعه یابد.
.jpg)
مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی همچنین به ضرورت هماهنگی با نیروهای نظامی، انتظامی، شهرداری، آتشنشانی، بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: این نهادها در اجرای ماموریتها نقش مهمی دارند و همکاری آنها ضروری است.
میرزاده در پایان با اشاره به مدیریت منابع مالی و ساماندهی کانونها گفت: فلسفه گردش پول در آستان قدس رضوی تبرکی است و بر اساس نظامات بالادستی، حسابهای مرتبط با نذورات به صورت شفاف مدیریت میشوند تا خدمترسانی به بهترین شکل انجام گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با کاهش و تعدیل تعداد کانونها و مدیریت بهتر منابع، اقدامات خدمترسانی رضوی در استان مازندران به نتیجه مطلوب برسد.
انتهای خبر/