پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9992
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    حماسه حضوری پرشور در عروس شهرهای شمال/ آمادگی ۸۲ شعبه اخذ رأی در رامسر

    مردم همیشه در صحنه شهرستان رامسر از همان اولین ساعات رأی دهی با حضور در شعب اخذ رأی حماسه حضور پرشور دیگری را رقم زدند.

    به گزارش نیمه پر رامسر، با آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح مردم و جوانان شهرستان رامسر لحظه به لحظه در شعبات اخذ رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق آرا انداختند.

    یک جوان حاضر در شعبه اخذ رای مسجد سادات شهر که در اولین ساعات رای دهی در این شعبه حاضر شد با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند و با حضورشان نشان دادند که همیشه پایبند به آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب می باشند افزود: بازنده این انتخابات نیز کسانی هستند که با افکار باطل خود سعی داشتند تا حضور مردم را کم رنگ تر کنند اما مردم ما نشان دادند که همیشه در صحنه های انقلاب اسلامی حضوری باشکوه دارند.

    خبرنگار ما در گفتگو با یک پیرمرد در شعبه اخذ رای مسجد بازار شهر کتالم از وی پرسید که حضور شما چه تاثیری در روند انتخابات دارد که در جواب شنید: حضور من باعث خوشحالی رهبرم می شود و این برای من از همه چیز مهمتر است.

    نمایندگان کاندیدا نیز تا بدین جا از روند برگزاری انتخابات در شعبه های محل حضورشان راضی بودند و اعتراض یا انتقادی را تا به این ساعت انتقال نداده اند.

    فرماندار رامسر نیز در گفتگویی گفت:  ۸۲ شعبه اخذ رای در شهرستان رامسر برای اخذ رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فعالیت می‌کنند.

    وی افزود: ۳۴ شعبه روستایی و ۴۸ شعبه شهری در این شهرستان برای اخذ رای مردم فعالیت می‌کنند.

    سروری با اشاره به اینکه ۵۹ صندوق ثابت و ۲۳ صندوق سیار اخذ رای مردم در نقاط مختلف شهرستان رامسر فعالیت می‌کند، بیان کرد: در حوزه روستایی ۱۳ صندوق ثابت و ۲۱ صندوق سیار رای مردم را اخذ می‌کند.