پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9739
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئولین شهرستانی:

    دو طرح اقتصاد مقاومتی در رامسر افتتاح شد+ تصاویر

    با حضور مسئولین شهرستانی دو طرح اقتصاد مقاومتی که از بسیج سازندگی سپاه رامسر تسهیلات بانکی دریافت کرده بودند در زمینه چرم دوزی و پروش ماهی در شهر رامسر و سادات شهر افتتاح شد.

    به گزارش نیمه پر، صابر جنت علیپور مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر در گفتگویی کوتاه گفت: این دو طرح از جمله طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر محسوب می شود.

    وی افزود: مسئول تولیدی چرم دوزی با توجه به نوع روند کار چند نفر را در این تولیدی مشغول به کار کرده و تولیدات خود را نیز بر همین اساس افزایش داده است.

    وی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمینه فعالیت تولیدات چرمی در شهرستان رامسر و منطقه ویژه محسوب می شود در نظر داریم در نمایشگاه های عرضه کالا و تولیدات با رایزنی برای این عزیزان غرفه تامین کنیم.

    جنت علیپور در ادامه بیان کرد: طرح پرورش ماهی های سرد آبی نیز از جمله طرح هایی می باشد که در شهرستان رامسر کاربری و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و جوانان و علاقه مندان نیز با توجه به وجود شرایط لازم اقدام به پرورش ماهی می کنند.

    وی تصریح کرد: اعطای وام ها و تسهیلات بانکی به این دو طرح در تولیدی محصولات چرمی ۱۵ میلیون تومان و در طرح پرورش ماهی ۲۵ میلیون تومان بوده است.

    وی اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش شتر مرغ برای اولین برار در شهرستان، صنایع چوبی، پرورش زنبور اصل و پرورش دام و طیور در دستور کار قرار دارد که مورد بهره برداری قرار می گیرند.

    امام جمعه رامسر نیز در مراسم افتتاح این دو طرح ضمن قدردانی از بسیج سازندگی سپاه رامسر گفت: ایجاد و تقویت کارآفرینی در خانه و با حداقل داشته ها یکی از شاخص ترین ویژگی های عمل به اقتصاد مقاومتی است.

    وی افزود: ایجاد شغل و کسب در آمد از طریق زحمت و تولید محصولات بومی بسیار مورد اهمیت است و باید این طرح ها مورد حمایت جدی قرار گیرند.

    وی بیان کرد: باید از نگاه دولتی بیرون بیاییم و با رفتن به سوی کارهای تولیدی موجب آرامش اقتصادی شهر و خانواده خود شویم و این می طلبد که نگاه اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

    IMG_3556 copy IMG_3565 copy IMG_3573 copy IMG_3585 copy IMG_3591 copy IMG_3610 copy IMG_3617 copy IMG_3619 copy IMG_3630 copy IMG_3637