پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9732
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی > ویژه ها
  •   

    سریش‌بازی بزرگان در مازندران:

    پوستر با چسب سریش روی در، دیوار و درخت؛ ناسازگار با شخصیت خبرگان مازندران/تخلف آشکار انتخاباتی که دل مردم را آزرد+تصاویر

    قانون برای تبلیغات جایگاه‌هایی را در نظر گرفته که شهرداری‌ها آن محل‌ها را ایجاد کردند تا کاندیداها بتوانند مواد تبلیغاتی خود را در آن محل‌ها نصب و در معرض مطالعه عموم قرار دهند که این مسئله در مازندران آنهم از سوی ستاد برخی کاندیداهای خبرگان رعایت نمی‌شود.

    به گزارش نیمه پر، پایگاه خبری بلاغ مازندران در گزارش قبلی خود آورده بود که اگر از هر کاندیدایی در حوزه نمایندگی مجلس شورا و یا شورای اسلامی شهرها و روستاها انتظار تخلف در عدم رعایت موازین قانونی و یا اخلاقی وجود داشته باشد، مردم نمی‌توانند از راهیان به خبرگان رهبری خود چنین توقعی داشته باشند.
    خبرگان از جایگاه والا و بالایی برخوردار است و بدون تردید، کاندیداهای این مجلس نیز دارای شخصیت برجسته و زبانزد هستند و به رعایت بسیاری از ظرایف اخلاقی و احتیاط‌های تحسین‌برانگیز شهره‌اند.

    اینکه پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی یک حضرت آیت‌الله با چسب سریش پاک‌نشدنی به در و دیوار مردم و تاسیسات عمومی شهرهای مختلف مازندران چسبانده شود، چیزی جز ضدتبلیغ و تنزل جایگاه مجلس خبرگان در انظار عمومی دستاوردی ندارد.

    این روزها با مروری بر شهرهای مازندران، تصویر نازیبای نصب مواد تبلیغاتی کاندیدای خبرگان و زیاده‌روی در تبلیغ کاغذی و نصب آنها در خارج از محل‌های در نظرگرفته شهرداری، تأثربرانگیز و سوال‌آفرین شده است.

    هرچند همه مردم می‌دانند که این تخلفات از سوی برخی ستادها و افراد صورت می‌پذیرد و دامن کاندیداهای خبرگان از این تخلف‌ها مبراست، اما در مجموع از آثار منفی این نوع تبلیغات در میان مردم نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت و کاندیداهای محترم خبرگان مازندران باید دقیق‌تر و با نظارت گسترده‌تر به ستادها و عوامل تبلیغی ستاد خود تذکرات جدی دهند و هر چند روز یک بار، این تذکرات را تجدید کنند.

    انتخابات می‌گذرد و نمایندگان نیز از سوی مردم انتخاب می‌شوند، اما آنچه که به‌عنوان هزینه این رفتارها باقی می‌ماند، خاطرات تلخ و شیرین از کاندیداهای خبرگان رهبری است.