پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9650
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    22 بهمن از زبان مردم و مسئولان:

    مردم و مسئولان رامسری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۴ چه گفتند

    مردم و مسئولان شهرستان رامسر در راهپیمایی صبح امروز ۲۲ بهمن در گفتگو با ما درباره روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نظرات خود را در یک جمله بیان کردند.

    به گزارش نیمه پر، خبرنگار ما به دل جمعیت با شکوه مردم انقلابی رامسر رفت و با گفتگوهای کوتاه از مردم و مسئولان نظرشان را در مورد ۲۲ بهمن پرسید.

    یکی از ریش‌سفیدان حاضر در محل آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن رامسر در پاسخ به سوال اینکه چرا در این صبح سرد از کار و زندگی خود زدید و در این راهپیمایی شرکت کردید، گفت: من به عشق ولایت و رهبرم آمده‌ام و همیشه انقلابی خواهم ماند.

    محسن فلکی مقدم از طلبه های جوان حوزه علمیه المهدی رامسر که خود را اوایل صبح در محل شروع راهپیمایی رسانده بود در گفتگویی بیان کرد: امروز آمده‌ام تا بگویم که ما هستیم و انقلاب اسلامی با تمام آرمان‌هایش همچنان ادامه دارد و ما همانند روز اول انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهیم زد.

    اسماعیل گوهر رستمی ریس شورای شهر رامسر در راهپیمایی رامسر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: تبلور ارزش های انقلاب و ارزش های دینی و اخلاق اسلامی در ۲۲ بهمن است.
    محسن مداح بخشدار مرکزی رامسر در رابطه با روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲بهمن روز تجلی بلوغ فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری پیر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است و همچنان نیز با رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد.
    محمد آزاد معاون فرماندار رامسر گفت: ۲۲ بهمن رو نشان دادن عظمت جمهوری اسلامی به همه ملت های جهان است.

    رامین سرسخت جنتی ریس اداره ورزش و جوانان رامسر در گفتگویی راجع به روز ۲۲ بهمن بیان کرد:آمریکا شیطان اکبر است و اسراییل نیز شیطان اکبر است و ما همیشه با استکبار مبارزه خواهیم کرد و از ظلم های این مستکبرین براعت می جوییم.
    پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی ره رامسر نیز اظهار کرد: ۲۲ بهمن نماد استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی است
    سرهنگ محمد جعفری فرمانده سپاه رامسر در رابطه با روز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن در لبیک به ولی امر مسلمین جهان و استکبار تسیزی جز لاینفک انقلاب و نظام اسلامی ما است.
    حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر نیزگفت: دشمنان ببینندهمچنان ایران اسلامی استکبار ستیز است و این راه را ادامه می دهد.

    ریاست اداره بهزیستی رامسر که در بین راهپیمایی کنندگان بود در یک جمله بیان کرد: مبارزه با استکبار راه پایان ناپذیر ما است.

    حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه رامسر نیز در گفتگویی کئتاه گفت: امروز همایش وحدت، همدلی، همبستگی و پیمان مجدد با ولایت و رهبری است.

    حجت الاسلام معینی از روحانیون رامسری در زمینه روز ۲۲ بهمن بیان کرد: استکبار منشاء ظلم و فساد در جهان است و روز ۲۲ بهمن روز تجلی استکبار ستیزی می باشد.

    احسان برزگر عضو شورای شهر رامسر در همین رابطه گفت: ۲۲ بهمن پیروزی حق بر باطل و تبلور ظلم ستیزی مردم بیدار ایران در برابر استعمار بیگانگان می باشد.

    خلعتبری رئیس دانشگاه آزاد رامسر نظر خود را در رابطه با روز ۲۲ بهمن این طور تشریح کرد: بعد از  ۳۸ سال این مردم همچنان نشان می دهند که به آرمان های روح الله پایبند هستند و در عرصه استکبار ستیزی هیچوقت پا پس نخواهند کشید.

    مهدی امیری راد مسئول روابط عمومی سپاه رامسر نیز اظهار داشت: ۲۲ بهمن رور عهد اسلام  و انقلاب است.

    حسن فیلی از مربیان و ورزشکاران ورزش های رزمی در رامسر نیز در گفتگویی بیان کرد:  ۲۲ بهمن مظهر استقلال و آزادی  ملت ایران است.

    سخنگوی شورای شهر رامسر مجید درجانی نیز در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگویی کوتاه گفت: ۲۲ بهمن ثابت کرد که اگر توکل بر خداوند در کنار اراده ملی و پیروی از ولایت فقیه و صبوری ملت ایران  باشد در همه عرصه ها پیروز خواهیم شد.