پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9305
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی > یادداشت
  •   

    محمد عباسپور

    مقدمه‌ای مقدس برای آغازی مبارک

    ورود چند هزار کاندیدای دو مجلس و آغاز تبلیغات آنها، فرصت طلایی برای برشماری دستاوردهای انقلاب و مقایسه این دستاوردها با واقعیت‌های مرگ‌بار نظام ستمشاهی تحت حمایت شیطان بزرگ امریکا را فراهم آورده است.

    به گزارش نیمه پر، دهه مبارک فجر امسال، مقارن است با اوج تبلیغات انتخابات پنجمین دوره خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی.

    این مقارنت از آنجا مورد توجه این نوشتار قرار گرفت که می‌تواند به عنوان سنگ محکی برای نیت‌سنجی و ارزش‌گذاری انگیزشی کاندیداها با نیت قرب الی‌الله از سوی مردم مورد ارزیابی قرار گیرد که قرار است نمایندگان خود را راهی این دو مجلس فوق‌العاده مهم کنند.

    در بینش اسلامی، همه امور و از جمله، پذیرش مسئولیت باید به قصد قرب و تنها برای حصول رضای حضرت حق باشد.

    بدون تردید، همه توفیقات و برکات کشور امام زمانی‌مان، بواسطه بروز و ظهور انقلاب اسلامی در سایه سه رکن اساسی: اسلام، رهبری و مردم بوده که توانسته در مقابل دنیایی از شیطنت‌های نظام سلطه جهانی همچنان سماحت و صلابت خود را حفظ کند و تمام گردنکشان عالم را به اعتراف و اذعان وابدارد و روز به روز بر عمق و اصالت خود بیافزاید.

    دهه فجر هر سال، موسم مقدس و فرصت مغتنمی است برای بازاندیشی علل موفقیت معجزه‌آسا و حیرت‌آور انقلاب اسلامی و زمینه مناسبی برای آشناسازی هرچه بیشتر نسل نو با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است بویژه آنکه غبار ناشی ازسوءکرد برخی مسئولان مانعی برای نزدیکی بیشتر نسل جدید به داشته‌ها و سرمایه‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی را بوجود آورده و ورود چند هزار کاندیدای دو مجلس و آغاز تبلیغات آنها، فرصت طلایی برای برشماری دستاوردهای انقلاب و مقایسه این دستاوردها با واقعیت‌های مرگ‌بار نظام ستمشاهی تحت حمایت شیطان بزرگ امریکا را فراهم آورده است.

    کاندیداها به‌خصوص کاندیداهای مجلس خبرگان کاملاً مورد احترام مردم‌اند و عموم انتظار دارند نامزدهای انتخابات، اقناع افکار مخاطبان خود در حوزه رفع ابهامات پیرامون انقلاب اسلامی را بر معرفی خود ترجیح دهند.

    در بینش اسلامی، همه امور و از جمله، پذیرش مسئولیت باید به قصد قرب و تنها برای حصول رضای حضرت حق باشد و اگر فردی که خود را در تقاطع انتخاب مردم و مسئولان قرار می‌دهد، بداند که کسی دیگر بر او برتری دارد و او را بر خود ترجیح ندهد، معصوم می‌فرمایند: او به خدا و رسول و مومنین خیانت کرده است. حال باید این معیار را در کنار سایر سنجه‌ها، مبنای قضاوت و انتخاب کاندیداها قرار داد که این روزها سخت به معیارهای اصیل بدور از جار و جنجال‌های تبلیغاتی با چشمان باز و هوشیار نیازمندیم و رسالت تاریخی‌مان در این مقطع حساس جهانی در گرو چنین هوشیاری است.

    دهه فجر امسال، عهده‌دار جبران ضربات ناشی از برجام و ذهنیت‌های منفی ناشی از تضعیف روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات طولانی با دولت‌های زیادت‌طلب بویژه شیطان بزرگ است.

    راه پی‌بردن به انگیزه درونی کاندیداها، متعدد و متنوع است و نمی‌توان تنها در موسم انتخابات به آن وقوف یافت، اما یک راه موثر در این روزها جهت‌گیری سخنرانی کاندیداها و نوع توجه‌شان به دهه فجر و تبیین تاثیر شگرف انقلاب اسلامی بر ایران و جهان و راهکارهای رشد و تعالی انقلاب اسلامی و نحوه کارآمدتر کردن نظام دینی بویژه ارکان اجرایی کشور است.

    کاندیداها به‌خصوص کاندیداهای مجلس خبرگان کاملاً مورد احترام مردم‌اند و عموم انتظار دارند نامزدهای انتخابات، اقناع افکار مخاطبان خود در حوزه رفع ابهامات پیرامون انقلاب اسلامی را بر معرفی خود ترجیح دهند و به‌خاطر عظمت انقلاب اسلامی و شهداء، حداقل در دهه فجر از خود بگذرند و به تقویت جبهه انقلاب اسلامی بپردازند.

    طبیعی است که چنین اقدام و رفتاری از کاندیداها، بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، ضمن آنکه نباید فراموش کنیم که نصرت خداوند نیز به یاری کاندیداهای مخلص و ذوب شده در انقلاب و عاشق خدمت به مردم خواهد آمد.

    نباید فراموش کنیم که نصرت خداوند نیز به یاری کاندیداهای مخلص و ذوب شده در انقلاب و عاشق خدمت به مردم خواهد آمد.

    دهه فجر امسال، عهده‌دار جبران ضربات ناشی از برجام و ذهنیت‌های منفی ناشی از تضعیف روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات طولانی با دولت‌های زیادت‌طلب بویژه شیطان بزرگ است و در این ارتباط، کاندیداها باید به مسئولیت تاریخی خود به‌خوبی عمل کنند.

    بدون تردید، کاندیداها وقتی تلاش خود برای انتخابات را با مقدمه‌ای مقدس به نام دهه فجر و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی شروع کنند، آغازی مبارک را در اقبال خود مقدر خواهند ساخت که امید می‌رود تاثیر طبیعی چنین تلاش الهی، منشاء سربلندی و عزت دنیا و آخرت‌شان گردد. آمین یا رب‌العالمین